Gå til innhold

Menzerna SF4000


DanSteffen

Recommended Posts

DanSteffen

Hei.

Har kjøpt litt produkter av Menzerna nå.

Og når jeg kjente på produktene mellom fingrene, så synes jeg den SF4000 hadde slipemiddler i seg? Altså litt grov.

Det er helt sikkert riktig. Men jeg spør bare for og være sikker:)

Så ikke halshugg meg fordi jeg stiller dumme spørsmål da :o

Mvh:

Dan Steffen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menzerna SF 4000 er noe av det fineste polerproduktet de har.
http://vdashop.ru/components/com_jshopping/files/img_products/full_polirovalnyi_sostav_menzerna_sf_4000_1_l_308.jpg

Menzerna FG 400 er et av de groveste/ produktet med grovest slipemidler.

http://s46.photobucket.com/user/pyiu/media/55oakstnorwood/menzerna%20fast%20gloss%20400/menzernafg400qt.jpg.html

Her kan du se videre på Menzernas egne sider:
http://www.menzerna.com/en/products/polishes/automotive-paints/?num=1

Cut er et annet ord for den slipende effekten polishen har, hvor grovt den sliper lakken, hvor mye den "cutter".

Gloss er glans, hvor mye den henter frem glans i lakken. Disse har ofte mer oljer og mindre til intet slipemidler i seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AppelsinSkall

Fucka akkurat opp beinet, hvis ikke skulle jeg gått ned i kjellern og kjent på min.

Du sier du har andre Menzerna-produkter, hva med å sammenligne med den nest-fineste du har? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DanSteffen

Jeg har sammenlignet litt :)

La en liten dæsj med FG400 / PF2500 / SF4000 på en tallerken, å brukte fingern til å smøre utover.

Å da jeg smørte Sf4000 utover så kjente man at det var korn i den, pluss at man hørte lyden i tallerken av korninga på en måte. Å syns ikke det var slik på de to andre :rolleyes:

Gjøre et nytt forsøk i morgen da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sammenlignet litt :)

La en liten dæsj med FG400 / PF2500 / SF4000 på en tallerken, å brukte fingern til å smøre utover.

Å da jeg smørte Sf4000 utover så kjente man at det var korn i den, pluss at man hørte lyden i tallerken av korninga på en måte. Å syns ikke det var slik på de to andre :rolleyes:

Gjøre et nytt forsøk i morgen da :D

Høres rart ut, kan være det er annet innhold i den, evt. feilproduksjon. Jeg klarer ikke å kjenne slipemidler i noe annet enn den grønne 3M. Men å kjenne slipemidler med fingertupp har jo mye å si på følsomhet, hud osv og da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...