Gå til innhold

Recommended Posts

• Forhandlere
polishduden
Skrevet (endret)

Om de gjør det tilgjengelig på nettsiden og opplyser om det på ordre så er det vel bruker sitt ansvar å opprette perm? Dette er jo fjernsalg og da vil jeg anta at det er andre regler som gjelder, som ved alt annet som har med fjernsalg å gjøre.

Endret av polishduden

Max Protect Certified Detailer - Max Protect Certified Car Care Center - Max Protect Certified Instructor
2001 Porsche 911 Turbo

2014 Volvo XC70
Blankbil AS - Følg oss på Facebook - www.blankbil.no

Gnukkehjørnet. Norges #1 detailing podcast www.gnukkehjornet.no

ovlov86
Skrevet

Om de gjør det tilgjengelig på nettsiden og opplyser om det på ordre så er det vel bruker sitt ansvar å opprette perm? Dette er jo fjernsalg og da vil jeg anta at det er andre regler som gjelder, som ved alt annet som har med fjernsalg å gjøre.

Er vel sånn jeg eventuelt ville ha gjort det. Laget en liten perm med datablad for de produktene jeg bruker. Kan være praktisk å ha for hånd, som da guttungen greide å få Surfex i øyet når jeg vasket grillen. Hadde ikke datablad og giftsentralen hadde aldri hørt om produktet.

• Forhandlere
polishduden
Skrevet

Er vel sånn jeg eventuelt ville ha gjort det. Laget en liten perm med datablad for de produktene jeg bruker. Kan være praktisk å ha for hånd, som da guttungen greide å få Surfex i øyet når jeg vasket grillen. Hadde ikke datablad og giftsentralen hadde aldri hørt om produktet.

Jeg skal gjøre det med produktene i bua. Når vi ble iso sertifisert på jobben så var det et krav å ha datablader. Og følgelig vårt ansvar som firma/brukere å skaffe de.

Max Protect Certified Detailer - Max Protect Certified Car Care Center - Max Protect Certified Instructor
2001 Porsche 911 Turbo

2014 Volvo XC70
Blankbil AS - Følg oss på Facebook - www.blankbil.no

Gnukkehjørnet. Norges #1 detailing podcast www.gnukkehjornet.no

ovlov86
Skrevet

Jeg skal gjøre det med produktene i bua. Når vi ble iso sertifisert på jobben så var det et krav å ha datablader. Og følgelig vårt ansvar som firma/brukere å skaffe de.

Jepp, derfor jeg trengte et datablad på Fusso. Jobben kjøpte inn et par bokser etter å ha sett beadinga på min bil. Var ikke aktuelt å ha før datablad ble skaffet.

• 1 year later...
Freakshow
Skrevet
21 timer siden, Martin. skrev:

Legger dere fusso på vinduer også?

det er vel ikke til å anbefale?
kjøp heller noe som er beregnet til vinduer! :)

• DCN Poeng 1

Max Protect Certified Detailer

Freakshows E39 530DAT

Skrevet
Akkurat nå, Freakshow skrev:

det er vel ikke til å anbefale?
kjøp heller noe som er beregnet til vinduer! :)

Som hva da?  Og hva er galt med fusso på vinduer?

Jo! Også tar dere fusso eller voks generelt på lyktglass foran og bak? Da det blir veldig varmt i glassa foran og vill ikke brenne fast noe.

.

Freakshow
Skrevet
3 minutter siden, Martin. skrev:

Som hva da?  Og hva er galt med fusso på vinduer?

Jo! Også tar dere fusso eller voks generelt på lyktglass foran og bak? Da det blir veldig varmt i glassa foran og vill ikke brenne fast noe.

de fleste opplever at det blir skjolder av fusso på vinduer. og mtp sikkerhet kan det rett å slett være farlig så lengst du ikke har fått vekk alt av skjolder osv
i tillegg til at fusso har veldig kort holdbarhet på vinduer i forhold til lakk :)

Freakshows E39 530DAT

Skrevet

Sikkert bedre med en rute forsegler fra Nanolex, Wolfs chemicals osv en Fusso. :).

Freakshow
Skrevet
45 minutter siden, ALFRED skrev:

Sikkert bedre med en rute forsegler fra Nanolex, Wolfs chemicals osv en Fusso. :).

garantert! :)
er nok bedre å bruke RainX i 2 lag eller Turtle Clear vue

Freakshows E39 530DAT

Skrevet
6 timer siden, Freakshow skrev:

garantert! :)
er nok bedre å bruke RainX i 2 lag eller Turtle Clear vue

Ja gode alternativer det også. 

Skrevet

Bare tull å bruke voksprodukter til lakk på glass, som nevnt kan det gi ubehagelige overraskelser i form av skjolder og uklarhet når du får sol rett imot, og holdbarheten på selv de dårligste glassforseglingene er tusen ganger bedre enn voks.

• DCN Poeng 2
Martin.
Skrevet

La på ny fusso i dag på 3 biler! Så får vi se hvor lenge det holder nå da :D 

.

Skrevet

Fusso Dark og Fusso Light...er dette for å selge mer? Eller er det slik at man må bruke light på lyse farger og dark på mørke biler?

Martin.
Skrevet
27 minutter siden, TonyJ skrev:

Fusso Dark og Fusso Light...er dette for å selge mer? Eller er det slik at man må bruke light på lyse farger og dark på mørke biler?

Har ikke noe å si. Bruker dark på alt som er fordi det er den jeg fikk tak i.

.

• 2 years later...
arvidrattlaas
Skrevet
23.5.2015 - 11.20, ovlov86 skrev:

Beklager off topic spørsmål, men funker surfex bra på grill? Fremgangsmåte? 

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår