Gå til innhold

Pakke Fra DHL Tyskland


dj john

Recommended Posts

Er det noen her som vet av erfaring hvor lang tid ca DHL bruker fra Tyskland til Norge?Ser det står WELTPAKET Economy, Economy (Int.), Service Sperrgut (Norwegen)Den har stått stille hele fredag som jeg ser via sporingen,men står ikke forventet levering der.Noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,men der fant de ingen info om pakken.Okey,1 uke kan jeg leve med :) Takk for hjelpen :)


Search result

Shipment number 960779435279 Shipment tracking
  • Icon_01_DatenErhaltenACTIVE_58x58.gif?or
  • Icon_02_TransportDEFAULT_58x58.gif?org.a
  • Icon_03_PaketzentrumDEFAULT_58x58.gif?or
  • Icon_04_ZustellungDEFAULT_58x58.gif?org.
  • Icon_05_ZugestelltDEFAULT_58x58.gif?org.
Product / service DHL PAKET(parcel) (Norqay) Status from Thu, 12.02.2015 19:22 The instruction data for this shipment have been provided by the sender to DHL electronically Next step The shipment will be transported to the parcel center of Show detailed recipient information
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Moderatorer
Christer

Jeg pleier registrere mobilnummeret mitt på DHLs trackingsider sånn at jeg får beskjed hver gang de flytter på pakken, Har pleid å funke når Posten tar over også.

It's not the end of the world, but you can see it from here.

Samlede Werx | Bilpleielogg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den pakka der er jo ikke levert inn enda til DHL.

DHL har kun fått varsel om å det er en pakke som skal sendes, og neste status er når pakka faktisk har blitt plukka opp/levert inn til DHL.

Oppdattert sporing vil nok komme på mandagen når pakka faktisk er på vei. B)

DHL Express tar normalt 2-3 dager, ellers normal postgang som Knutis sier på vel en uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den pakka der er jo ikke levert inn enda til DHL.

DHL har kun fått varsel om å det er en pakke som skal sendes, og neste status er når pakka faktisk har blitt plukka opp/levert inn til DHL.

Oppdattert sporing vil nok komme på mandagen når pakka faktisk er på vei. B)

DHL Express tar normalt 2-3 dager, ellers normal postgang som Knutis sier på vel en uke.

Å?Ja får håpe det da :)

Jeg pleier registrere mobilnummeret mitt på DHLs trackingsider sånn at jeg får beskjed hver gang de flytter på pakken, Har pleid å funke når Posten tar over også.

Har lagt det til nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er rett som Hirob sier; den sporingen forteller bare at det er skrevet ut en merkelapp hos avsender som tilsier at den skal gå med dhl.

Men har ikke blitt hentet/innlevert enda. :)

Okey,men pengene er trekt og frontfangeren jeg har kjøpt ligger forsatt ute til salgs på Ebay.de!!Har betalt med paypal så får jo pengene igjen der viss det skulle være no muffens..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du får pengene igjen fra Paypal, men du må vente 6 uker før du kan starte det løpet om du ikke får varen din.

Alt ser ut iorden så langt, men siden pakka kanskje er stor (frontfanger) så ville jeg ha satt forventningen til 12-14 dager før du har den hos deg.

Mandag kveld er nok sporingen oppdattert.

Dagens tips: Du sier pengene er trekt og PayPal i samme settning, noe som kanskje indikerer at du har kobla PayPal imot minibank-kort eller bankkonto. -Det lureste er å koble PayPal konto imot ordentlig kredittkort (eks Master/Diners, etc) B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Moderatorer
Christer

Det at varen fremdeles ligger ute kan bety noe så enkelt som at selger har mer enn 1 tilgjengelig...

Ellers +1 på det forrige taler sa (selv om jeg selv har minibankkortet koblet til PayPalen min)

It's not the end of the world, but you can see it from here.

Samlede Werx | Bilpleielogg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du får pengene igjen fra Paypal, men du må vente 6 uker før du kan starte det løpet om du ikke får varen din.

Alt ser ut iorden så langt, men siden pakka kanskje er stor (frontfanger) så ville jeg ha satt forventningen til 12-14 dager før du har den hos deg.

Mandag kveld er nok sporingen oppdattert.

Dagens tips: Du sier pengene er trekt og PayPal i samme settning, noe som kanskje indikerer at du har kobla PayPal imot minibank-kort eller bankkonto. -Det lureste er å koble PayPal konto imot ordentlig kredittkort (eks Master/Diners, etc) B)

Åja..faktisk hadde jeg brukt Mastercarden her da bankkortet mitt ikke ville gå selv om jeg hadde over 30 store inne :wacko:

Det at varen fremdeles ligger ute kan bety noe så enkelt som at selger har mer enn 1 tilgjengelig...

Ellers +1 på det forrige taler sa (selv om jeg selv har minibankkortet koblet til PayPalen min)

Jo sant det,er alltid så mistenksom helt till jeg får packa å ser at alt er som det skal :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Date/time City Status Thu, 12.02.2015 16:13 h Germany The shipment has been picked up Thu, 12.02.2015 19:22 h -- The instruction data for this shipment have been provided by the sender to DHL electronically

Lenke til kommentar
Del på andre sider

_Makki_

Hvis ikke det er noe som haster og det ikke er gigantisk pakke så har jeg sikkert litt plass i bilen på vei hjem til Norge om en uke ca.

Kjører via Berlin og Hamburg og har flere venner hvor den kan sendes og oppbevares, f.eks i Hamburg.

Så kan den sendes til deg etterpå innen Norge ;)

Om du sparer tid / penger på det vet jeg ikke men kan hjelpe til om du vil.

Send meg en mail på makkiscarspa@gmail.com om det er/blir aktuelt.

Makki's CarSPA

Koch-Chemie®: Excellence for Experts

Colourlock®: Get the best out of your leather!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis ikke det er noe som haster og det ikke er gigantisk pakke så har jeg sikkert litt plass i bilen på vei hjem til Norge om en uke ca.

Kjører via Berlin og Hamburg og har flere venner hvor den kan sendes og oppbevares, f.eks i Hamburg.

Så kan den sendes til deg etterpå innen Norge ;)

Om du sparer tid / penger på det vet jeg ikke men kan hjelpe til om du vil.

Send meg en mail på makkiscarspa@gmail.com om det er/blir aktuelt.

Det var da fantastisk snilt av deg :) Nei det haster egentlig ikke..bare jeg som ikke eier tålmodighet :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...