Gå til innhold

Recommended Posts

Skrevet

Jeg syns alle biler burde holde seg unna Bergen sentrum, labyrint det der. :huh:

Lexgtturbo
Skrevet

Klarer denne å komme seg gjennom sentrum uten å ta nedi, så klarer minien det og. :P hehehe

2007_0907rudskogen0009.jpg

• 3 weeks later...
  • Admins
truhaa
Skrevet

Sjefsbil dette her.... strøken og blank...

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

• 6 months later...
Skrevet (endret)

Konge bil... Åssen er de egentlig å kjøre? Ser liksom for meg at jeg må kle på meg bilen:-)

Når du har nye gummifjærer er de ikke så værst, men nen år gammel gummi utsatt for varme, kulde og salt blir harde.

Men fram til 1970 kom noen modeller med hydrolastic fjæring, de er herlige, unntatt når du bremser og gir på ;)

Kule biler dette!

Har en kollega som har en original 1970 (tror jeg) Mini Cooper S. Fytti grisen, som det går!

Produsert i Januar 1971 faktisk :D

lett trimmet:

286 kam ,lumpy tomgang ingen effekt før 3000omdreininger

Dobble HS4 forgassere

K&N filter

Portet topp

ca 90-100Hk

Viste ikke at man fikk den typen Mini såpass "ny" som 1997 modell? :P

Ble produser helttil august 2000.

Men alle minier etter ca 1990 er VELDIG utsatt for rust.

Ikke uvanlig å finne eksemplarer fra 90tallet som er helt ødelagt av rust.

Sinnsykt kul bil.

Ser for meg(eller ikke), meg selv inni en slik. 193cm/0,1t mannekropp.

I de eldre miniene er det overaskende god plass, vet om flere på 190-200cm som kjører mini uten problem :)

post-1375-1264115968,67_thumb.jpg

Endret av Britax
Skrevet

Skikkelig grombil det der!

Lurer forresten på om jeg har sett den før. Kjøpte du den av en som heter Thomas skal tro? Han bor også i Bergen og kan ikke være mange av de i samme by...

• 2 weeks later...
Skrevet

uten skilter :shocking2:

Hehe, tro det eller ei, jeg kjørte uten skilter fra mai til september før jeg ble stoppet. 2000kr i bot, men jeg regnet ut at jeg tjente på det etter alle autopass passeringene. Det er ikke noe jeg gjør igjen.

Hadde fått nye skilt, og ville ikke skru hull i de :rolleyes:

Skikkelig grombil det der!

Lurer forresten på om jeg har sett den før. Kjøpte du den av en som heter Thomas skal tro? Han bor også i Bergen og kan ikke være mange av de i samme by...

Takk! Den gikk i Bergen for noen år siden. En som heter Espen som hadde den da. Så ble det solgt til Ørsta, hvor jeg hentet den i 2008. Er èn annen Mini i Bergen med lik styling, men den er sølvfarget, og forsåvidt i mye bedre stand enn min.

Sykt fet bil du har! Pøs gjerne på med flere bilder B)

Du har en nydelig bil mann! Seriøst! Legg gjerne ut flere bilder....:)

Ja husker denne tråden, superkul bil! :)

Takker! Nå står den på vinterlagring, men gjett om det kommer flere bilder når det nærmer seg vår!

Skrevet

Har faktisk kjørt en sånn et par ganger! utrolig morsom bil. En kompis som hadde en 75-76 mod. Med mine 188 cm og 100++ kg så var det overaskende god plass der inne :) Men var langt fra så strøken som denne, så ser frem til flere bilder :)

• 1 year later...
Skrevet

Kanskje på tide å oppdatere med noen flere bilder?

Kort tid etter jeg hentet den fra vinterlagring i fjor:

slqr1k.jpg

Etter et lite uhell:

7098n6.jpg

Og sånn ble bilen seende ut stort sett hele sesongen pga veldig masse jobb og liten tid til å fikse den :(

Nå har jeg nettopp gjort meg ferdig med fangeren, og satser på at den kommer på en av de nærmeste dagene hvis det fortsetter med oppholdsvær.

• DCN Poeng 1

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår