Gå til innhold

polering/voksong av PTFE behandlet bil?


Mortenn200

Recommended Posts

Hei.

en Bekjent av meg kom til meg og spurte om jeg kunne polere bilen hans og legge voks på selv om den var PTFE behandlet? han sier selv at det er blitt en del vaskestriper i bilen etter forrige eier har kjørt bilen i maskin. I samme slengen spurte han meg om det heller ville lønne seg for han og ta en "Vedlikeholds" runde med PTFE? hva kan jeg svare, og hvordan skal jeg gå frem for polering om han ønsker dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmsilset

Om du polerer vekk vaskeripene så er voksen borte.Legg ny voks til slutt :) Swissvax Shield er en knallbra teflon voks! Den mye billigere fusso som bilnerden selger er også bra om du ikke vil kjøpe dyr voks.Shield koster litt over 1000 kr.Fusso koster 300kr.

Hobby detailer som ofte har med bileiere på jobbene :)

10 timers detail som nybegynner.
Facebook-hmsilset-bilpleie

Twitter-@fastdetail

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er markedsføringens misjon. Få ting til å virke mer avansert en det er.

Hehe. det kan sikkert stemme det :-) så bare for meg at det ikke var bare bare og få av det gamle belegget med ptfe.

er det noen ulemper med at folk sender bilene sine inn til eksempelvis ditech behandling og betaler 6-8K ? tenker jeg selv heller vil behandle bilen min selv med egne produkter så vet jeg vertfall hva jeg har med og gjøre :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulempen er pris vs det du får. Stort sett en billig voks med dårlig forarbeid. Garantiene gjelder kun hvis du etterbehandler bilen, mot betaling selvsagt...

*201x Tesla Model 3 i reservasjon
*2015 Tesla Model S85D

*2016 Mazda CX-3 150hk 4x4

*2014 BMW i3

*2021 Tesla Model Y LR

Helelektrisk bilpark ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...