Gå til innhold

Farge lysegrå skinnseter i V70 til svart...


Torsen67

Recommended Posts

hgnubel

Ikke innenfor min rimelighet sine grenser i hvert fall hvis du vil ha det både pent og holdbart... du sparer tid og antagelig penger på å kjøpe nye-brukte seter i ønsket farge.

Sånn volvospesifikt så er det tidvis store forskjeller mellom årsmodeller på styring av el-motorer, airbager, opplegg til høyttaler i nakkestøtte, etc.. se etter noen fra samme årsmodell som din :)

Endret av hgnubel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers gjør man som på verksted. Kjøper nye skinntrekk til den modellen i sort og trekker de om. Finito. Tar en liten time pr sete normalt sett, men må betale for trekket (disse selges løst dersom det er slitt etc)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke lett å finne brukte stoler til en vettug pris brukt siden jeg må ha riktig årsmodell.

Dynamix så kanskje ut til å være et alternativ hvis jeg kjøper noen grå seter jeg har på hånda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

_Makki_

Det lar seg gjøre ja. Men hva er rimelighetens grenser? :)

Men ikke vurder Dynamix "fresh metode" produkter en gang for helfarging altså farge skift av skinnseter. Det kan fort bli et prosjekt..

Ville heler prøvd å finne noen brukte skinnseter du liker mtp farge, og som passer bilen din enn å begynne hellakkere noe.

Sverige/Tyskland/Polen kanskje?

Eventuelt som andre nevner å trekke om på nytt. Da får du jo "nye" seter.. Så lenge skum etc ikke er ødelagt fra før.

Skal skift av farge og hellakkering av skinn gjøres skikkerlig så må man nesten bruke lakksprøyte/airbrush, herder etc for å få et bra og holdbart resultat.

Makki's CarSPA

Koch-Chemie®: Excellence for Experts

Colourlock®: Get the best out of your leather!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...