Gå til innhold

Nyhet: Autoglym Forbruker Voks!


ClearCoatChristR

Recommended Posts

HighDefinition voks :o er den til tven min og projectoren min? begge er i HD.

Høy oppløslig voks høres ut som om noen bare kastet seg på HD bølgen.. Ikke at det har noe med produktets egenskaper å gjøre men.. ehh...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bjerknez

Så vidt meg bekjent så står da ikke "definition" eller "high definition" for oppløsning.....

http://no.wikipedia.org/wiki/Definisjon

Uansett så var jo sef. den teksten noe ullen...

Kunne klart bedre enn dette AutoGlym!

Når noen er så sent ute med å levere voks i den sjangeren, så mener jeg løpet er kjørt.

AutoGlym er ikke lenger hva jeg trodde det var...

Velkommen til min blogg: www.bjerknez.no 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins

Autoglym har en del gode produkter og en en del som ikker er fult så god :P feks den røde microfiber kluten dems er en vits. Blir nesten dårlig når jeg ser den Autoglym kluten :lol:

Men mye mulig voksen dems er bra ;) sikkert noen som kommer til å teste den her på forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@GigaFlow. du kan ikke søke opp norske betydningen av et engelsord så ukritisk.

High-definition refers to an increase in display or visual resolution such as in

http://en.wikipedia.org/wiki/High_definition Om du bestrider dette kan du ta en tur til avforum.

Begrepet HD er beregnet for display... Men om man er humorløs eller vil kverrulere kommer man nok frem til ditt resonnement.. Eller skal det være noe mer har jeg en PMboks som venter :D

Men denne må jo prøves :)

En ting skal autoglym ha som få andre klarer, kanskje til en viss grad megs er innpakningen mot forbruker... Ser jo bra ut innpakningsmessig.

Noen som vet når den kommer forresten?

Edit: til norge om noen skulle lure.. ike sett den enda..

Endret av K3nt_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bjerknez
Men om man er humorløs eller vil kverrulere kommer man nok frem til ditt resonnement.. Eller skal det være noe mer har jeg en PMboks som venter

Da tok jeg nok feil... Uansett, så understreker dette bare min ullne opplevelse med AutoGlym.

Når dem atpåtill ikke klarer og få frem en bedre voks før nå, så er det nesten så jeg stiller Autoglym bak Turtlewax.... Vertfall når det gjelder markedsføring...

Uansett... takke meg til at det finnes bedre produkter der ute :)

PS! Hvis noen vil ha Autoglym produkter, så har jeg en del og selge for en rimelig penge :)

Velkommen til min blogg: www.bjerknez.no 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Sikkert ikke noe dårlig sak dette, men om de når opp vil vel fremtiden vise.

Autoglym var favoritten for noen år siden, men den blir ikke benyttet noe voldsomt nå om dagen. uansett var Autoglym et kvantesprang fra Turtle Wax jeg benyttet før den igjen....

Bra saker, men mye er bedre, det er derfor forumer som dette er gull, trenger ikke prøve/kjøpe deg igjennom en haug med saker for å finne det som er bra, men kan bli guida til det som duger med en gang (i alle fall tett opptil det som er bra, smaken er jo som baken, noen befinner seg i midten...he he)

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordelen med Autoglym er at det er en no-brainer å bruke. du kan ikke ta feil og du kan bruke den uten maskin. Det er ikke bare bare å hive seg på maskin og Menzerna ol uten vidre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig god brukervennlighet, men av erfaring så vet jeg at idiotsikre produkter ikke gir samme resultater som mer avanserte metoder og stoffer. Dette er jo helt naturlig. Var en kompis som trodde det bare var å røyse maskinen over med en pute og et stoff, så ble det bra. Han fikk Optimum Compound på oransje LC pute og sin egen bil. Gav seg fort! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...