Gå til innhold

Oppvaskmaskinen lekker

Recommended Posts

Skrevet

Satte for litt siden på en oppvask, og etter ca 20min begynner det å renne vann ut av maskinen ned på gulvet. Det er en Siemens-maskin som er innebygd, som fulgte med leiligheten. Jeg har ikke peiling på hva det kan være, og har prøvd å ta ut filteret og det som sitter i bunn. Men vannet renner ikke ut. Familien min er på hytta, så jeg tenkte å ringe utbyggeren i morgen. Men er det noen som har peiling på hva det kan være? Kan jo nevnes at leiligheten med alt av innbo bare er 1 1/2 år gammel.

Skrevet

Vet ikke, hvordan finner man det ut? (Kan ingenting:P)

Nå har det rent ut litt forresten...

Skrevet

Dra ut vaskemaskinen og sjekk vanntilkobling inn- og ut?

Skotner Autospa - detailing since 1998

Member International Detailing Association, Certified Detailer - Skills Validated
Exint Premium Detailing Center | Rupes Certified Detailer | Colourlock Certified | AutoGlym Certified | Nanolex Approved Detailer | 3M Auto Car Care Center | Waxaddict Professional

Følg på Facebook!

Skrevet

Da tror jeg det ordnet seg. Tok ut filteret, og skrudde opp lokket over pumpa. Der satt det en liten mais som hadde sneket seg forbi...hehe. Så regner med at det ordnet seg :)

Skrevet
Da tror jeg det ordnet seg. Tok ut filteret, og skrudde opp lokket over pumpa. Der satt det en liten mais som hadde sneket seg forbi...hehe. Så regner med at det ordnet seg :)

"En liten mais" :P

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår