Gå til innhold

Øke kjøre lengde på leasing??


J-A-E

Recommended Posts

  • Forhandlere
polishduden

Ja men det koster. På gamlejobben kosta det 1,5nok pr overskredet km

Max Protect Certified Detailer - Max Protect Certified Car Care Center - Max Protect Certified Instructor
2001 Porsche 911 Turbo

2014 Volvo XC70
Blankbil AS - Følg oss på Facebook - www.blankbil.no

Gnukkehjørnet. Norges #1 detailing podcast www.gnukkehjornet.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

D kostet å kjøre over som nevnt her, men det bruker ikke å være like ille å øke til feks 60.000km.

Det beløpet pr km er ofte straffegebyr og er ikke helt representativt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ØrjanA

Ville helt klart heller økt kjørelengden til 60.000km kontra å betale for overkjørte km. SOm flere her sier så vil det fort koste MYE mer å betale for overkjørte km fremfor å øke kjørelengden. www.autorelase.no ser jeg stadig annonserer med at det er mulig å øke kjørelengden fra 45.000km til 60.000km og da med priser på mellom 500.- og 700.- ekstra pr mnd, men akkurat den summen vil selvfølgelig være avhengig av hvor lang tid der er igjen på avtalen og ikke minst restverdien på bilen med 60.000km i stedet for de allerede avtalte 45.000km. Et annet alternativ er jo å undersøke hva du kan få kjøpt bilen for etter endt leasingperiode. Dette kan ofte også være gunstig da restverdien + en liten fortjeneste ofte ligger greit under markedspris på bilen. Gjør du det så er det knekkende likegyldig hva km.standen er når avtalen utløper. Akkurat det siste har jeg ved et par anledninger selv gjort og på den ene bilen (VW Touran) satt jeg igjen med en grei gevinst på 55.000.- etter å ha eid bilen i 2 dager etter jeg kjøpte den etter endt leasingperiode.

http://www.facebook....dreassenAutospa              http://www.facebook.com/bilpleiebutikkendrobak


Sertifisert Scandic Shine Detailer   Cosmic Detailing Center  Sertifisert    Scholl Concepts bilpleiesenter    

Sertifisert Polishangel Detailer   Nanolex Certified Detailer   DCN Approved Detailer

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pappa har leasing på sin bil, og overkjørte det første året, nå er det mange, mange tusen ekstra når leasingen er ferdig. Dersom du kjører mye vil du garantert spare på å betale ekstra i mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi tenkte vi skulle kjøpe ut bilen, men selgeren mente det var bedre å kjøpe en annen bil. En å kjøpe vår til en overpris

Den er vell holdt får bra istand kanskje ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vurderte å øke kjørelengden på en Touran en gang fra 45.000 til 60.000.

Da ville månedsprisen økt med 1200-1300,- siden de må regne det som overkjørte km.

Mvh

Andre Hoff

VCDS/VAGCOM

Biler:

2016 VW Golf GTE

2008 VW Transporter

Mine S&S:

1. S&S VW Caravelle 2009

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På min må jeg betale ca 300kr pr mnd ekstra dersom jeg ønsker å øke km. Dette pga dette ikke gjelder som overkjørte km, men heller en endring i avtalen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi tenkte vi skulle kjøpe ut bilen, men selgeren mente det var bedre å kjøpe en annen bil. En å kjøpe vår til en overpris

Den er vell holdt får bra istand kanskje ;)

Bruktprisene har ikkje akkurat økt dei siste 3 årene så vil tro at kjøpesummen som dere har tilbud om ikkje er så lav om man sammenligner med tilsvarende som ligger på Finn.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...