Gå til innhold

US blinklys


Johannes

Recommended Posts

Hei,

hadde planlagt å få meg US blinklys på BMWen, og lurer litt på hvilken måte som er best?

Er det noen som har erfaringer med dette?

1. Kjøpe US.modul, koster 590 ,- hos megalys.no

2. Programmere hjernen, noen som vet hvem som evt kan gjøre dette?

3. montere ekstra parklyspære inne i lykten og få strøm fra samme krets som parklysene

Setter stor pris på tilbakemeldinger!

Bilen er forøvrig en 05 mod BMW 120D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bangdalen

Hva den US-modulen gjør aner jeg ikke, men enten det eller programmere bilen dersom det er en mulighet. Vet ikke hva lysmodulen støtter på 1-serie.

Vet at du kommer til å feilmelding på lyspære om du kobler til no ekstra jall ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva den US-modulen gjør aner jeg ikke, men enten det eller programmere bilen dersom det er en mulighet. Vet ikke hva lysmodulen støtter på 1-serie.

Vet at du kommer til å feilmelding på lyspære om du kobler til no ekstra jall ;)

tror jeg får feilmelding med modulen og.

Modulen gjør at blinklysene lyser med 30-40% styrke, og når jeg tar på blinklysene blinker de vanlig :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Jeg har slik modul på min, og jeg får ingen feilmelinger, dog dette er en 2000 mod så den er kanskje ikke like "følsom" som en nyere bil.

Ble stoppa i teknisk kontroll, og da sa de ikke noe på dem, men når jeg møtte på biltilsynet (fikk feil på eksos og dekk) sa de at det ikke var godkjent å måtte fjernes.

Er ingen problem i det daglie. Brukt det 4-5 måneder nå, og har enda ikke opplevd at folk står å venter i et kryss for at de ikke skjønner at jeg skal inn. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Har flere ganger montert us-blink moduler på både nye og gamle biler, uten problemer, men det beste er såklart å få kodet om :)
om du ikke har gjort det allerede så bli medlem på bimmers.no, der får du nok fort svar på om det er mulig å omprogrammere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...