Gå til innhold

Recommended Posts

Tommy
Skrevet

Haha, så bare tittelen og begynte å glede meg til å åpne tråden - gjorde klar boller og kaffe. Åpner tråden og ser modellbilen, megaskuffa! Men men tenkte jeg, Tommy får vel til mirakler her og.

Tre sekunder senere var the real deal foran garasjen og morrakosen var et faktum. Nydelig arbeid Tommy! Du finner alltid noe som kan vaskes og pusses og smøres.

Snart på tide å få tak i senterbolttrekker? ;)

Prøvde faktisk å få av hjulene, men disse er dratt til med 700nm, og jeg stod med en 2m forlenger, å prøvde å løsne dem, men de satt bom fast, så jeg ga meg før noe gikk i stykker (er nok ikke letteste og billigste delene å få tak i)

Nydelig arbeid, men blir du ikkje nervøs når du skummer og spyler motorrommet på en bil som dette? :-)

Det skal ikke være noe problem, ettersom det er åpninger til motor rommet både ovenfra og nedenfra, så ved kjøring i regnvær, så kommer det en del vann inn i motor rommet, men bruker selfølgelig hode, å passer på hvor man spyler.

Tommy

TOMMY'S CAR SPA FOUNDER
SWISSVAX CERTIFIED DETAILER

SWISSVAX CERTIFIED INSTRUCTOR

DCN APPROVED DETAILER

2017 RUPES AMBASSADOR

RUPES ADVANCED LEVEL INSTRUCTOR

Tommy's CAR SPA (facebook)

Skrevet

:shocking2::shocking2:

WOW! Fantastisk detail på fantastisk bil. Alltid en glede å lese SS fra deg :fun:

Torkild
Skrevet

ooohhh, fytti katta!! HOF er bare fornavnet!

Cred i baner servert.

Vårhus
Skrevet

Helt rått, rett og slett! Cred gitt såklart!

Vårhus Bilpleie & Detailing
Swissvax Certified Detailer
Swisswax Certified Instructor

Carpro Proffesional Detailer
GTechniq Accredited Detailer
NAD - Nanolex Approved Detailer

S&S av noen av mine jobber:

Hvit Jaguar XF MV Agusta Brutale Rød Tesla Model S85 Audi S6Hvit Tesla Model S P85, Sort Tesla Model S 85, Rød Tesla Model S P85, Volvo XC70

Besøk gjerne facebook siden til Vårhus Bilpleie & Detailing

Skrevet (endret)

Takker igjen for tilliten :wub:

For en forvandling, selv på en omlakkert bil, som skulle være rimelig bra stand. Målløs hva du klarer og få til. Her blir virkelig alt.

som nytt. cred ser jeg har laaaaangt igjen, men du bare inspirerer. :wub:

Dekker du til noe ved motorvask, coil dynamo fordeler , plugger , luftfilter etc...

Hvilken prosedyre pleier du og ha på biler du tar.

Trivelig å lese slike S&S

Endret av trudi
Skovdahl
Skrevet

Himmel og hav for en bil! Som flere med meg, var dette den første modellbilen på hylla og gjenstand for mye beundring.

Og det sier litt om standarden på bilen når de har Nakamitchi bilstereo!!

Og, sist men ikke minst, for en jobb!

Gratulerer med en verdig HoF og status som en av Norges aller beste high-end detailere!

Vasker bil for terapiens skyld!

[ ] Ford Mondeo 2.0TDCi Titanium S '10-mod.
[X] Ford Focus ST170 '03-mod.
[X] Seat Leon 1.6 Sport '02-mod.
[X] Opel Kadett E 1.6i cab. '89-mod

Skrevet

Utrolig bil, utrolig jobb!

Meget bra dokumentering også, koste meg med lesinga! Tusen takk :)

Hva er den svarte tingen på frontstøtfangeren forresten?

alexanderst
Skrevet

Perfekt arbeid utført på en bil jeg aldri har sett bilde av en gang. Cred til deg Tommy :D

Brynjar
Skrevet

Dette var supersnaset Tommy!

Var veldig mange ting jeg likte med jobben, alt i fra alle småtingene du har dokumentert(og garantert flere som ikke er kommet med i SS'en), jobben i motorrommet, polering av vindusviskere, ja det var egentlig ikke en ting jeg stusset over eller ikke likte. Helt fantastisk rett og slett.

Tommy
Skrevet

For en forvandling, selv på en omlakkert bil, som skulle være rimelig bra stand. Målløs hva du klarer og få til. Her blir virkelig alt.

som nytt. cred ser jeg har laaaaangt igjen, men du bare inspirerer. :wub:

Dekker du til noe ved motorvask, coil dynamo fordeler , plugger , luftfilter etc...

Hvilken prosedyre pleier du og ha på biler du tar.

Trivelig å lese slike S&S

Dekker ikke til noe med motorvask, men bruker hode ved spyling. Å prosedyre er vel greit beskrevet i mine S&S

Utrolig bil, utrolig jobb!

Meget bra dokumentering også, koste meg med lesinga! Tusen takk :)

Hva er den svarte tingen på frontstøtfangeren forresten?

Det er registrerings skiltet som er sladdet ;)

Takker igjen for fine tilbakemeldinger.

Tommy

TOMMY'S CAR SPA FOUNDER
SWISSVAX CERTIFIED DETAILER

SWISSVAX CERTIFIED INSTRUCTOR

DCN APPROVED DETAILER

2017 RUPES AMBASSADOR

RUPES ADVANCED LEVEL INSTRUCTOR

Tommy's CAR SPA (facebook)

Skrevet

heftig S&S! trodde først du hadde lite å gjøre for tiden, ettersom om at det startet med lekebilen, men fikk meg en overraskelse når den ordentlige bilen stod uttafor garasjen din :P grundig arbeid gjøre du også, å får med alle de små detaljene ;)

cred! og gratulerer med HOF

Skrevet

Dæsken for ei nydelig bil, har aldri sett en slik en i live men som en del andre her så har jeg hatt en på hylla da. Fantastisk jobb !!!!!

Audi S8
Skrevet

Ja dette var en grundig og meget bra S&S, som alltid leverer du topp resultat, denne hadde godt meg hus forbi så dette vart en kjekk søndags morgen å lese med en god kaffi atåt :)

Kunna godt tenkt meg å høre motor duren av den bilen der!

CRED!

Max Protect Certified Instructor

Max Protect Certified Detailer

Grindvikas Gnikkebu samlede S&S

Følg oss på Facebook

Skrevet

Dette er lesestoff/bilder som nesten er verdt å betale for å se. Godt dokumentert, skrevet og presentert absolutt en av de beste jeg har sett her på DCN. Ikke første gang du leverer i denne ligaen, men denne bilen er helt sinnssyk.

Ser forøvrig på mobile.de at dem ligger fra 2 til 5 millioner NOK(UTEN norske avgifter). At vi i det hele tatt har en slik på norske skilter er utrolig.

Creds til deg og eier!

Norfoc76
Skrevet

Rå bil, rå mann, rått resultat.

Du leverer alltid, en fornøyelse å lese S&S dine og denne var intet unntak.

• 4 weeks later...
Kenneth_GM
Skrevet

Traff på denne i den trange gaten min i dag! La merke til bilen kan du si og så utrolig blank ut. :)

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår