Gå til innhold

Pads til 74mm bakplate


Gakkgakken

Recommended Posts

Gakkgakken

Bilnerden har nå fått inn nevnte bakplate til min Kestrel. Den minste padsen de har er 100mm. Er dette den minste man får tak i? Kunne sikkert gått enda lavere for å komme inn i krinker og kroker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Johnsen`s  Autospa

Som jeg har gjort, sett bakplate på en roterende, holde den fast hent kniven drei den til ønsket størelse, og gjør det samme med paden. gjør det med pads som er ødelagt rundt så får du fine pader med din ønsket størelse:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gakkgakken

Se der ja. Scholl det blir. Takk for den, gamle bardun.

Johnsen: Kanskje neste gang. Har ingen roterende, men jeg har jo en vinkelsliper jeg sikkert kan triske det til på :)

Endret av Gakkgakken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Johnsen`s  Autospa

Se der ja. Scholl det blir. Takk for den, gamle bardun.

Johnsen: Kanskje neste gang. Har ingen roterende, men jeg har jo en vinkelsliper jeg sikkert kan triske det til på :)

ja bare ikke noe da da blir det greier er du hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gakkgakken

Jeg ser også at 3M har 75mm pads, men regner med at disse blir for små da festet jo gjerne er mindre enn paden. Så da blir det scholl. De har selvsagt andre farger enn Uber som jeg har nå. Og beskrivelsene er noe vage for en nybegynner som meg. Hvilke puter tilsvarer Uber blå/grønn/orange/gul?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...