Gå til innhold

Sosialt i Møre og Romsdal


R. Molnes

Recommended Posts

R. Molnes

Tenkte å lufte litt tankene om litt sosiale saker i Møre og Romsdal. Selvfølgelig morsomt å kunne tatt for seg hele vestlandet, men er ikke alltid det passer å bite over for mye heller.

Ser vi har bilglade sjeler både her i Ålesund, Molde, Åndalsnes og omegn. Vil derfor høre med dere om hvor, hva og når.

Flere tråder som har blitt startet angående sosiale saker nå, og til felles er det når sommerdekkene er påmontert. Siden kulden ikke har sluppet helt taket hadde det vel passet i slutten av april - starten av mai?

Kom gjerne med innspill ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alexanderst

Ikke glem vesle Kristiansund :)

18' Tesla Model S 75D

X 22' Mercedes-Benz EQE43 AMG

X 22' Mercedes-Benz EQC 400 AMG 4matic 

X 08' Mercedes-Benz E220 CDI Elegance                                                                      Alexander's bilpleielogg

X 03' Mercedes-Benz E220 CDI Avantgarde                                                                 Alexander's S&S oversikt

 

                                                                   

Lenke til kommentar
Del på andre sider

R. Molnes

Ikke glem vesle Kristiansund :)

Forsøkte meg på "omegn" ;)

Første helgen i mai er det jo treff på Lillehammer, men du tenkte kanskje utenom dette treffet?

Det gikk meg hus forbi i tankegangen! Ja, det var utenom dette treffet. Sitter å snakker litt med Meringdal også nå, han la innspill om å heller ta dette mer mot sommeren, noe som ikke var en helt dum ide siden det kræsjer litt med Lillehammertreffet

Han sitter forresten i Statoils lokale maskinvask her og skriver på tlf. Han sverger på det kun er børsteløs for underspylingens del.. :ph34r:

Endret av R. Molnes
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meringdal

Sladrehank! Børstene gir jo poleringsvask så da slipper je å "pplere" bilen i følge han i kassa. Jeg insisterte dog på at jeg foretrekker uten. Han forstod ikke hvorfor det var vits å vaske under da ingen ser under bilen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

R. Molnes

Stiler meg meget positiv til dette,men det er jo endel konfirmasjoner i mai.Jeg har de fleste helgene booket i mai.

Du sier noe der! Men også nevnt, kanskje litt mer i retning sommeren juni, juli hadde gjort seg bedre. Så lenge folk ikke åpner bryllupsinvitasjonene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meringdal

Juni går for min del. samt juli. Hva vil folk gjøre da?

Vi må se litt an hvor mange og hvor i regionene folk kommer fra, så kanskje vi kan legge et lite treff midt i mellom en plass. Som jeg sa til Knutis så hadde en kald cola en sommerskveld med litt røling vært knall! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

R. Molnes

Stemmer for juni, passer godt for meg. Trenger ikke gjøre det så komplisert heller med tanke på "hva". Så noe å spise/drikke i godt lag er vel aldri feil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juni høres ut som en plan! Count me in!

[b]2006 Volvo V70 2.0T[/b]
[s]2001 Volvo S60 2.4[/s]
[s]2003 Volvo V40 1.6[/s]
[s]1988 Nissan Sunny 1.3[/s]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meringdal

Ridderkroa i Tressfjorden er jo en koselig liten plass. Må bli slik at det blir ca like langt for alle som blir med ja :)

De fra molde har vel ferge både til åfarnes og vestnes så det spørs jo hvor det passer best for alle.

Endret av Meringdal
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til juni tør jeg ikke love noe som helst, må se an datoen når vi kommer dit. :)

Vestnes er jo et alternativ om vi kun skal møtes for en brus.

Hvis ikke har jo ronnyn lokale i Molde der vi kan vaske litt bil og prate litt mer hobby. (Med forbehold om at tidspunktet passer ofc)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...