Gå til innhold

S&S76: hmsilsets 2006 Mitsubishi Evo IX.


hmsilset

Recommended Posts

  • Admins
truhaa

Hele bilen er ikke av alu, mener det er framskjermer, panser og tak som er av alu, du ser hvilken deler som er av det med lakkmåleren din, bakluke bla mener jeg slo ut anderledes en bla taket..

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratis med en heftig evo, den ser skikkelig sint ut.

Gleder meg til å se mere bilder av bilen din. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med ny bil! Og den ble jo enda litt bedre nå.. :)

'18 Mitsubishi Outlander Phev

'17 Toyota Hilux dCab (firmabil)
'10 Ford Focus "wrc" 2.9L Evo, rallycross

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med grombil :-) Gled deg til bensinutgiftene (prater av erfaring, hadde Evo VI for en del år siden) Men det er jævli morro, høyrefoten er motvillig til å kjøre økonomisk. Solgte min i 2006.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Er`n snill på foten klarer en ned mot 0,7 tallet med den, kjørte økonominsk sist fra Verdal og da brukte vi vel 0,73 eller noe sånt :)

Det er vel strengt tatt ikke noe å skryte av for min del :D

Klarer vel fint å kjøre tanken tom på noen strakser også om en vil ... og vil det vil en ofte :D

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror også faktisk IX`n går å kjøre litt billigere en VI pga Mivec. Hadde store problemer med å kjøre min på under 0,9 - 1 liter på mila. Men det var noe basic trim på den også. Maks ladetrykk på orginal hjerne og komplett 3" pluss filter. 1,25 i ladetrykk mener jeg det var, på 1,3 kuttet den. Hadde egentlig kjøpt Autronic, men så bygde jeg hus i stedet. Sorry for offtopic :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmsilset

Gratulerer med en skikkelig grom arbeidsrakett! Blank ble den også :thumbup:

Blankt må det være :) Takk!

Gratulerer med heftig og blank bil! Men hva er det egentlig som definerer denne som arbeidsbil? :) Har du en annen privatbil?

Takk! Nei, jeg har bare en bil nå.Jeg kaller alt for arbeidsbil da, hehe.Skulle vel vært endret til bruksbilen..Skal bare ha bilpleieprodukter i denne, og kun i bagasjerom.

Hobby detailer som ofte har med bileiere på jobbene :)

10 timers detail som nybegynner.
Facebook-hmsilset-bilpleie

Twitter-@fastdetail

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmsilset

Takk igjen for gratulasjonene :) Bruker vaneligvis å svare alle, men får ikke tid denne gangen.

Endret overskriften på S&Sn.Er litt feil å kalle det arbeidsbil, selv om den blir brukt til detailing og kort kjøring til og fra jobb :)

Endret av hmsilset

Hobby detailer som ofte har med bileiere på jobbene :)

10 timers detail som nybegynner.
Facebook-hmsilset-bilpleie

Twitter-@fastdetail

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilmagikeren

Dette var noe annet enn 9-5dette:) Ikke noe galt med saab, men dette tar kaka! Liker de godt i denne fargen, og synes ikke senk er det tøtteste. Men det er min mening, og jeg har ikke særlig peiling på det!

lir kosejobb å drive på med denne da:)?

Kort sagt: Meget fin bil, som jeg fint kunne kjørt rundt i, dog blir det nok stjvogn på meg....

Min bilpleielogg

 

Bilmagikeren 

 

https://www.facebook.com/pages/Bilmagikeren/577147932314148     Kikk gjerne innom å se om du vil:)

 

Swissvax certified detailer

 

Scandicshine autorisert detailer

Scholl Consepts certified detailer

Mitchell and King approved detailer

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmsilset

Dette var noe annet enn 9-5dette:) Ikke noe galt med saab, men dette tar kaka! Liker de godt i denne fargen, og synes ikke senk er det tøtteste. Men det er min mening, og jeg har ikke særlig peiling på det!

lir kosejobb å drive på med denne da:)?

Kort sagt: Meget fin bil, som jeg fint kunne kjørt rundt i, dog blir det nok stjvogn på meg....

Saaben fikk motorlampe 10 minutter før den ble bytta inn :P Så kan bli dyrt til meg.Blir å gjøre litt og litt hver helg.Litt understell,litt motorrom osv :) De finnes forresten i stv.Søk på evo wagon på youtube ;)

Hobby detailer som ofte har med bileiere på jobbene :)

10 timers detail som nybegynner.
Facebook-hmsilset-bilpleie

Twitter-@fastdetail

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilmagikeren

Liker s3 2007-8-9 men blir for små:)

Min bilpleielogg

 

Bilmagikeren 

 

https://www.facebook.com/pages/Bilmagikeren/577147932314148     Kikk gjerne innom å se om du vil:)

 

Swissvax certified detailer

 

Scandicshine autorisert detailer

Scholl Consepts certified detailer

Mitchell and King approved detailer

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmsilset

GROM BIL Silset! Hvordan var lakken å jobbe med på denne bilen? aldri vært borti slik før :)

Takk igjen dere ;)

Den var ganske enkel, men ble lett microswirls som du så. Skal se din s&s til natta, for jeg vil ha vin og kveldsmat til ;=)

Hobby detailer som ofte har med bileiere på jobbene :)

10 timers detail som nybegynner.
Facebook-hmsilset-bilpleie

Twitter-@fastdetail

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror også faktisk IX`n går å kjøre litt billigere en VI pga Mivec. Hadde store problemer med å kjøre min på under 0,9 - 1 liter på mila. Men det var noe basic trim på den også. Maks ladetrykk på orginal hjerne og komplett 3" pluss filter. 1,25 i ladetrykk mener jeg det var, på 1,3 kuttet den. Hadde egentlig kjøpt Autronic, men så bygde jeg hus i stedet. Sorry for offtopic :-)

Den hadde sikkert 5tinns kasse? Hjelper veldig med 6trinns kassa på 9'ern, får ned turtallet betraktelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...