Gå til innhold

Optimum No Rinse Wash & Shine


Sigbha

Recommended Posts

Bor over 1time unna nærmeste selvvask og har ikke mulighet til å vaske bilen utfor huset hjemme på grunn av is, så kom jeg jo til å huske at jeg har sett prat om dette produktet.

Så hvor skitten kan egentlig bilen være?

Er jo stort sett bare veistøv som ligger på bilen da det ikke saltes her, så omså spyle av bilen med trykksprøyte først?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FredrikWake

Kan faktisk være så skitten den bare vil, men det er jo en klar sammenheng mellom hvor mye dritt som sitter i lakken og hvor mye vaskeriper du ender opp med til slutt. Har du ikke muligheten for å spyle av det værste med hageslange først?

1965 VW Bug 1200

1994 BMW E36 320i Sedan

2007 BMW E90 325d Sedan

1995 BMW E36 M3 3,2 touring

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det beste er vel å dra til selvvasken, og vaske med ONR der ;) Selv om det tar litt tid. Hvis du må korrigere bilen til våren pga riper forårsaket av ONR og møkkete bil, så sparer du fort inn de timene på å gjøre det skånsomt på en selvvask :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Nå skjønner ikke jeg helt hvorfor man skal dra til selvvasken for å vaske med ONR der?

Det beste da er jo en skikkelig vask ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lol, er jo forsåvidt veldig enig i det ;) Jeg ville hvertfall kjørt 1t hver vei for å vaske skånsomt kontra å gamble på at ONR ikke lager riper på møkkete bil ;) Min bil blir hvertfall aldri vasket uten HT-spyling først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...