Gå til innhold

Kjøpt meg ny bil, trenger felg tips!


Norbech

Recommended Posts

Som Emne sier, så har jeg kjøpt meg en 2007.mod Opel Vectra OPC-Line! Veldig fornøyd med bilen så langt, og til sommeren tenker jeg på 30/30 senk og noen fine 19" felger til bilen. Men problemet jeg aldri har hatt før er at jeg ikke klarer å se for meg felger som kan bli fine på denne...

Som sagt tenker jeg på 19" felger :) Det er 17" som står på orginalt nå!

Noen tips? :))

2012-10-06100151.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg tror BBS LM hadde passet. Godt forslag B!

Vectra_break-BBS.jpg

Og siden dette er en ganske "kompakt" om det er rette ordet, så tror jeg også at Lorinser D93 hadde passet pent her!

Wheels%20-%20Lorinser%20D_93.jpg

evt Lorinser RS-1:

_MG_9247.jpg

Synes de siste er hakket vassere enn D93!

Endret av Johansen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen som er flinke til å Photoshope da? Skulla sett hvordan Lorinser ser ut på bilen :)) Er kjedelige å små skiver og kalippere orginalt, så felger som er ganske "åpene" vil se rart ut pga. bremsene bak :P

Eller blir det rart med Mercedes felger på ford... Hmm ;P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dissa felgene havnet jeg opp med, kjøpt brukt. Bare 18" Er ikke barebare å finne felger til disse bilene. Tenkte du kunne se åssen sånn type felger ser ut på en eldre Vectra. Jeg digger det:-)

217789_10150975347181607_844405237_n.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen som er flinke til å Photoshope da? Skulla sett hvordan Lorinser ser ut på bilen :)) Er kjedelige å små skiver og kalippere orginalt, så felger som er ganske "åpene" vil se rart ut pga. bremsene bak :P

Eller blir det rart med Mercedes felger på ford... Hmm ;P

Jeg kan photoshoppe det for deg om du gir meg til tirsdag, har en god del å gjøre frem til da :P

Om det blir rart med Mercedes felger på Ford er vel egentlig noe du ikke trenger å tenke på da du har Opel? ;)

Anywho, det står jo ikke Mercedes på dem, så hvermannsen vet ikke at dette er Mercedes-felger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...