Gå til innhold

Nybegynner på jakt etter produkter etter budsjett!


Bassan

Recommended Posts

Hallois!

Er på Utsikt etter poleringsmidler og voks. Sikler veldig på 3m pakken og en voks fra Swixwax...!

Men har et veldig stramt budsjett så lurere på om noens om har noen bra alternativer?

Kanke bruke mer en rundt 1500 kr på dette.

- poleringsmidler

- Voks

- En bra såpe hadde også vært fint :)

Har også silket veldig på MF håndkler men veit ikke helt hvor man kan få disse til en rimielig penge? :)

Alt av tips tas mot med et smil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tyggern

Jeg hadde uten tvil kjøpt.

Scholl 3-Pack 250mL holder til eget bruk på 3-5biler

collonite 845 som er et rimelig alternativ, eventuelt swissvax Onyx som koster noe mer men er sterkt undervurdert..

såpe er det mye å velge i, men mine favoritter er Chemical guys glossworkz / maxi suds II og Optimum car wash.

MF er det bare å slenge seg på et nanolotus gruppekjøp, da får du mange MF for en rimelig penge.

Mvh Torgeir Thorud
"just looking for that perfect shine"

Min S&S "samletråd" noen av mine jobber  |||  Porsche 964RS 100t Detail  ||| Porsche 996 GT3 MKII  |||  
TAS on Facebook      |||    Mine biler BMW E24 635CSi og fler  |||  TAS Instagram

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du et så stramt budsjett så ville jeg uten tvil kjøpt en voks som collinite 845. Den er ikke noe dårligere selv om den er billig. Jeg vet ikke helt hvilken 3m pakke du sikter til :)

Ja, jeg vasker med svamp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Moderatorer
Christer

Verken Scholl-polishene eller 3M-polishene (antar det er grønn/gul/blå-serien det er snakk om) funker særlig bra uten maskin og pads til - noe man må ha om målet er å fjerne riper i lakken.

Collinite 845 støttes som valg av voks, forøvrig. :)

It's not the end of the world, but you can see it from here.

Samlede Werx | Bilpleielogg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...