Gå til innhold

Selvvask Rygge/Moss?


Playmoon

Recommended Posts

Er på ferie ved Larkollen, og har selvsagt fått bilen dekket av et tynt lag med tre-guffe (regnvannet blåser ned fra trærne og tar med seg en seig, kvaeaktig guffe).

Trenger en selvvask - regner med at Moss eller Rygge har noe å by på?

996 C4 | A6 avant 2.4 q tip

Lenke til kommentar
Del på andre sider

wreckmaster

Jeg bor i Larkollen, så kom gjerne en tur hit og vask :-) Har skumkanon og HT og bøtter med gritguard :-) Send pm du :-) Er hjemme Idag og på dagen i morgen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moss - Statoil ved mosseporten

Råde - Ved Kiwi (ved siden av SmartClub) driver de å bygger opp no selvvask greier, usikker om det er ferdig

Rygge - Andre siden av vegen for Rygge Storsenter, ved alle bilforhandlerene og plantasjen er det selvvask

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor i Larkollen, så kom gjerne en tur hit og vask :-) Har skumkanon og HT og bøtter med gritguard :-) Send pm du :-) Er hjemme Idag og på dagen i morgen :-)

Imponerende, takker så mye for tilbudet. Tar nok bare en sving innom et av forslagene til ugn. Men virkelig - takk, svært generøst av deg :-)

Moss - Statoil ved mosseporten

Råde - Ved Kiwi (ved siden av SmartClub) driver de å bygger opp no selvvask greier, usikker om det er ferdig

Rygge - Andre siden av vegen for Rygge Storsenter, ved alle bilforhandlerene og plantasjen er det selvvask

Takker og bukker! Da blir det litt sightseeing i Rygge i morgen. Syklet bortom Kiwi ved SmartClub i dag, faktisk, så ikke et vaskeanlegg der. Bare en Jet-stasjon.

Siden jeg skrev første innlegg har jeg også fått besøk av to pip-pip-f@#n... Godt man har med sitrus til sykkelvasken når man er på ferie. (Én kasse med bilvaskestajs, én med sykkelstasj, selvsagt)

996 C4 | A6 avant 2.4 q tip

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skovdahl

Tror jeg hadde slått til på Wreckmasters tilbud asså :) Ingen av de anleggene, selv ikke det ved Volvo er noe særlig. Det duger i nøden, men er dyrt og ja.. Og hva er vel bedre enn å slippe vekk fra drage og avkom et par timer for å få vasket bilen :P

Vasker bil for terapiens skyld!

[ ] Ford Mondeo 2.0TDCi Titanium S '10-mod.
[X] Ford Focus ST170 '03-mod.
[X] Seat Leon 1.6 Sport '02-mod.
[X] Opel Kadett E 1.6i cab. '89-mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hva er vel bedre enn å slippe vekk fra drage og avkom et par timer for å få vasket bilen :P

Intet offspring her, og morgendagen tilbringes helst i sola/på racer. Skal bare få av guffa, kjører ikke full vask nå. Har planer om å avslutte ferien med full shine neste uke.

Da er det vel sannsynligvis den ved Volvo vis a vis Rygge storsenter som er og anbefale :-) Er du på campingen eller?

Nei, litt ned fra gamle Støtvig.

Da ser jeg etter den ved Volvo.

Igjen - takk og takk!

996 C4 | A6 avant 2.4 q tip

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er på hytta nå, 100m fra Støtvig hotell. Har ikke HT her nå dessverre, men har brukt selvvasken ved Bilia. Greit trykk med veldig ukonsentrert stråle. :) Hvordan bil har du og hva er bokstavene på skiltene? Kan se etter den. (Så hvordan bil du har nå)

Endret av Krisfje
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan bil har du og hva er bokstavene på skiltene? Kan se etter den. (Så hvordan bil du har nå)

Samme bil. Står innenfor porten her, ses knapt fra sjøen.

...har brukt selvvasken ved Bilia. Greit trykk med veldig ukonsentrert stråle.

Mulig jeg får brukt en slange her i løpet av dagen, lite HT men pri er guffe av.

DCN-ere er hyggelige folk, det skal være sikkert

996 C4 | A6 avant 2.4 q tip

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plutselig dukket hytteeieren opp med vaskeslange og greier. Fikk tatt en kjapp vask, men aller viktigst: jeg fikk endelig testet Chemical Guys Green Clean. Moro!

996 C4 | A6 avant 2.4 q tip

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...