Gå til innhold

Poleringspakke, tips?


Glenn L

Recommended Posts

Daniel R

Ser jo greit ut dette, men kunne lagt med noe lsp også hvis du ikke har.. har du resten av produkter til forvask, tørk, wipedown osv...?

Jeg hadde også valgt litt mer mf, får aldri nok mf :thumbup:

Endret av DR.B
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lsp er på plass :P

Venter på ny voks også :) Lusso oro ^_^

Tror jeg har det meste annet jeg skulle trenge også :) utenom wipedown, skal alltids kunne mekke sammen litt ipa :P

ang MF, så har jeg en liten samling allerede, så tenker 6stk nye bør holde for øyeblikket. (Ombestemmer meg om en uke, men ikke tenk på det! :rofl1: )

Er på poleringsbiten jeg er litt usikker dog, har ingen erfaring what-so-ever. Men meeeener å ha lest et sted at mg 105 + 205 skulle funke bra til DA maskin, padsa er jeg ikke sikker på men tok en "wild guess" med mg serien der også :P

-Edit : Ble skremmende mange små rare gule ansikter i den posten :eek:

Endret av Glenn92
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TobiasW

hmm hvor har de det kittet?

:P

BTW så er det 2bakplater, 3 pads og 2 polisher i bestillingen på toppen her også :P

Dette er kitet jeg snakker om; http://shinearama.co.uk/product.php?id=KES-DAS6PRO-KIT4

Det får du da til 132,63£ med frakt (4-5 dager) + dcno5-rabatt :)

Ut ifra hva jeg ser på din ordre, betaler du 145£ for maskin + pads + polish uten frakt. Bare et tips i fra min side :)

2008 Audi A6 Allroad - solgt

2016 BMW X5 40e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er kitet jeg snakker om; http://shinearama.co.uk/product.php?id=KES-DAS6PRO-KIT4

Det får du da til 132,63£ med frakt (4-5 dager) + dcno5-rabatt :)

Ut ifra hva jeg ser på din ordre, betaler du 145£ for maskin + pads + polish uten frakt. Bare et tips i fra min side :)

finner ikke det kittet på shinearama jeg :P men det du linja til var med uk Pluto, vet du om det finnes tilsvarende med eu?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TobiasW

finner ikke det kittet på shinearama jeg :P men det du linja til var med uk Pluto, vet du om det finnes tilsvarende med eu?

Hvorfor finner du ikke kitet? Det er jo det jeg linket til. Her er med EU-plug :) De har bare ikke lagt ut EU-plug til Meguiar's enda

2008 Audi A6 Allroad - solgt

2016 BMW X5 40e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor finner du ikke kitet? Det er jo det jeg linket til. Her er med EU-plug :) De har bare ikke lagt ut EU-plug til Meguiar's enda

ble noe skrivefeil der , gøy å skrive på mobil :P Men det jeg lurte på var hvor på siden du fant det kitet ? og hvordan vet du det er eu plug når det bare står uk ? o.o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TobiasW

ble noe skrivefeil der , gøy å skrive på mobil :P Men det jeg lurte på var hvor på siden du fant det kitet ? og hvordan vet du det er eu plug når det bare står uk ? o.o

Den siste jeg linket til er Lake Country-kitet og der får du med EU-plug. Grunnen til at jeg vet du får Meguiar's-kitet med EU-plug er fordi jeg har snakket med Foxx om det, + at de har EU-plug tilgjengelig. Er bare å sende en mail å si at du vil ha f.eks. Kestrel DAS6-PRO med Meguiar's-kit MED EU-plug.

Du finner den ved å gå på forsiden --> Kestrel. Rart den ikke ligger under det andre, eller når du søker.

2008 Audi A6 Allroad - solgt

2016 BMW X5 40e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NB!

Kjøper du et av disse kit-ene fra shinearama får du en annen polish enn det du hadde i handlekurven i første post.

De som følger med kit-et (#80, #83) er diminishing mens de du hadde i kurven (#105, #205) er non-diminishing (de er også nyere og dyrere)

Skal ikke hevde at den ene er bedre enn den andre, men det kan være greit å merke seg siden man jobber gjerne forskjellig med de ulike typene polish.

( temaet er diskutert i andre tråder på forumet, f.eks her )

[b]2006 Volvo V70 2.0T[/b]
[s]2001 Volvo S60 2.4[/s]
[s]2003 Volvo V40 1.6[/s]
[s]1988 Nissan Sunny 1.3[/s]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da satser jeg nok på 105 :) hvor mye holder 8oz til BTW? skal vel tilsvare rundt 2.5dl men hvor mye bruker man ca på en bil*:P?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...