Gå til innhold

Nye arbeidsbilen.02 Saab 9-5 vector 2,0t

Recommended Posts

hmsilset
Skrevet
Gratulerer så mye :D

Takk :) Skal ikke skyte skinnet før bjørnene er solgt, men jeg er ganske så sikker nå!Og glad jeg fikk la den så hos forhandler til alle pengene er ordnet.Så slipper jeg 3 lån i 2 mnd :P

Grattis! :thumbs:

Takk :)

Hjelper på hk også sef, men må nok mer til en mapping for å få merkbart mer futt om du ønsker det..

Uansett en bil som klarer seg med de tilmålte 286 hk den har, fløtter seg godt nok..

Jeg går for rundt 380hk om jeg føler at bilen er i riktig stand.Det tror jeg den er, for den er kjørt 55.000km på 3 år.Altså har den blitt brukt flere dager i uken sannsyneligvis.Altså ikke bare banekjørt ihvertfall :)

Hobby detailer som ofte har med bileiere på jobbene :)

10 timers detail som nybegynner.
Facebook-Silset bilpleie 

Skrevet
Takk :) Skal ikke skyte skinnet før bjørnene er solgt, men jeg er ganske så sikker nå!Og glad jeg fikk la den så hos forhandler til alle pengene er ordnet.Så slipper jeg 3 lån i 2 mnd :P

Hehe! Blir spennende å se uansett :) Når får du det endelige svaret om du får den eller ikke?

hmsilset
Skrevet (endret)
Hehe! Blir spennende å se uansett :) Når får du det endelige svaret om du får den eller ikke?

Lån,forsikring,kontrakt og alt er ordnet/signert! Men jeg har ikke henta den og vi har ikke skrivd dato i kontrakt og på lån.Men den er nok min ja.Og ikke minst banken sin ;)

Endret av hmsilset

Facebook-Silset bilpleie 

bayersk-mach-werk
Skrevet

grattis med førerkort flyaway :D pass på høyrefoten nå da ^_^

Skrevet

Grattis med flott Evo hmsilset, den så veldig snasen ut. Fin Mitsu :D

JensChristian
Skrevet

Grattis med tøff bil :) Vet ikke hvor mange EVOer som er på skilt i Norge, men størsteparten av eierne er vel her på forumet, det er kult :D

hmsilset
Skrevet (endret)
Er dørene byttet på den nå eller er hullene tettet?

rusthull ? Var mye å se etter, så glemte ett par ting :) Skal spørre!

Grattis med tøff bil :) Vet ikke hvor mange EVOer som er på skilt i Norge, men størsteparten av eierne er vel her på forumet, det er kult :D

Takk, om innlegget oppom her stemmer så er det litt som må ordnes før salg :P

Endret av hmsilset

Facebook-Silset bilpleie 

hmsilset
Skrevet
grattis med førerkort flyaway :D pass på høyrefoten nå da ^_^

Takk til deg og simen. Jeg har hatt raskere bil enn dette rett frem ihvertfall og bryter ikke fartsgrensen mange sekunder på ett år;) jeg liker å ha biler som gjør èt jeg ber em om, og bryr meg ikke mye om resten. Så lenge de knuser omtrent alt av bmw;) Jeg er en av få ibkommunen som ikke kjører det, så liker å utvide horisonten deres litt, hehe. Bmw er bra, men det er for mye her..

Facebook-Silset bilpleie 

Skrevet

Gratulerer med ny bil! Blir spennede å se 100 timers detailen din når den kommer ^_^

'09 Mazda 6 Sport 2.2 MZR-CD

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår