Gå til innhold

Johansen sin A3 06' - H&R TWINTUBE V2 SELGES CHEAP


Roaas

Recommended Posts

Nå snakker vi her, Chris!!! :D Hvor mye mer skal du senke bak? Syntes egentlig stuket på den nå er perfekt! ;)

Jeg vurderer bare å senke den en anelse mer, men jeg liker stuket på den nå, må innrømme det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Jeg kjøpte dette settet i god tro om at det var TUV godkjent for A3, da vedkommende annonserte det, men etter montering og ikke-godkjenning så skulle det vise seg at dette ikke er laget for A3 i det hele tatt. Jeg selger det derfor, da jeg ikke har bruk for det lenger. Dette er ett kvalitets sett, så det er ikke noe pjall fordi det selges billig default_smile.png

Dette settet er laget for Golf GTI, Golf R, Golf Plus og Scirocco. Settet er i svært god stand, det skal sies. Justeringskruen for stivhet er blitt ødelagt av forrige eier på det ene fjørbeinet, men stivheten er svært komfertabel å kjøre med!

Settet senket godt på min A3, til tross for at det ikke var laget for den, lol.

Ett bilde av bil med dette senkesettet:
8801521259_f0b5edb89c_b.jpg
by ChristofferJohansen, on Flickr

Her var det fortsatt en god del å skru på default_smile.png

Setter en pris til 2500,- men er åpen for bud.

Endret av Johansen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke en shit! Forblir original nå, dritt lei hele bilen kjenner jeg :) Pga en luring så kostet alt dette for å få bilen godkjent nærmere 12000 kr fordi jeg hadde fått ett senkesett som "passet", men som ikke var mulig å godkjenne da det ikke var laget for min bil. FUN!

Har derfor ikke råd til å kunne gjøre noe mer med denne bilen i nærmeste fremtid, og jeg tror ikke jeg gidder heller. Det er nok meningen at denne bilen skal forholdes original.

Endret av Johansen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

bayersk-mach-werk

Kjip følelse du sitter med nå regner jeg med, men er vell bare å vente litt så øker nokk fristen for senkesettet igjen tenker jeg .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næ, som sagt, det har kostet meg dyrt å fikse det her.

Den kjipeste følelsen er at jeg måtte bruke penger på noe jeg egentlig ikke trengte i utgangspunktet. Hadde ALDRI kjøpt det settet hvis jeg hadde vist at det ikke gikk an å få det EU-godkjent, og det er mulig jeg er litt enkel, men om noen annonserer for at settet passer bilen min så regner jeg med at det er laget for min bil og ikke bare at det "passer". Grunnen til at jeg kjøpte settet var fordi jeg hadde ikke fått godkjent de fjærene jeg hadde på bilen pga rust, men viste seg jo at det kom til å koste meg dyrt!

Jeg er litt bitter for akkurat det, må innrømme det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, men det er ikke til min bil, i følge han jeg snakket med så hadde han ikke noe slikt sett til min bil med den type TUV jeg hadde liggende, som stemte overens med det settet jeg hadde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Joda, men det er ikke til min bil, i følge han jeg snakket med så hadde han ikke noe slikt sett til min bil med den type TUV jeg hadde liggende, som stemte overens med det settet jeg hadde.

Hvem snakket du med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig at de ikke kunne fremskaffe papirer. Normalt sett så burde det være greit å fremskaffe.

Det var det jeg tenkte også, men viste seg at jeg måtte snakke med Breaks for TUV ang H&R.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Brakes Norge er hovedimportør av H&R i Norge, så jeg ser ikke problemet med at du måtte ta det med Brakes hvor også mest sannsynlig settet er kjøpt.

Det er mye enklere enn at det skal gå mailen gjennom 2-3-4 forskjellige personer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...