Gå til innhold

Dodo Juice supernatural Wash Sponge


Svanem

Recommended Posts

Henta en pakke fra Blankbil igår, og pakken inneholdt blant annet:

http://blankbil.no/ds_product_info.php?products_id=623

Trodde at denne skulle være tilnærmet lik "flis" svampen, men den var akkurat som

andre svamper bortsett fra at den har mer waffle mønster.

Så spørsmålet mitt er om noen har erfaring med denne svampen,

eller om den kan bli lagt på hylla?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God forvask og riktig teknikk er nok det viktigste enten du bruker MF, ull eller svamp. Jeg har selv bare brukt denne til no-rinse vask før clay og polering hvis bilen har stått litt (i regn eller støv) eller vært lett brukt ( ;)) etter en grundig full-runde vask, men planen er å gi den en sjans i den vanlige bøttevasken også.

Kan imidlertid vise til review på detailingworld. Ser i kommentarene der at mange syns den slipper møkka lettere i skyllebøtta enn reviewet viser til. Sammenliknes med zymöl-svampen som jeg tror flere her inne kan gå god for (citation needed)

[b]2006 Volvo V70 2.0T[/b]
[s]2001 Volvo S60 2.4[/s]
[s]2003 Volvo V40 1.6[/s]
[s]1988 Nissan Sunny 1.3[/s]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lagt Zymol svampen på hylla, etter å ha tatt i bruk Dodo svampen.

Liker den veldig godt. :thumbup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres veldig bra ut, takk for svar :thumbup:

Bruker Dodo Juice's Wookie Fist til vanlig så skal bli moro å se åssen denne er i forhold.

Har ikke vasket med svamp på ganske lenge nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

_Makki_

Denne lignet litt på "Race Glaze Safe Waffle Wash Sponge" som ligger hos meg og venter på en test :)

Makki's CarSPA

Koch-Chemie®: Excellence for Experts

Colourlock®: Get the best out of your leather!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supernatural svampen er ikke helt lik andre på markedet. den er laget av 110ppi (pores per inch) foam og er både mykere og tettere en alle de andre svampene jeg vet om. iallfall hittil (siden vi nå vet CF ikke ser forbi å kopiere oss totalt) 8) den holder godt med vann og glir forsiktig over overflaten. det er også enkelt å se når den er skitten og tetheten gjør det enklere og ta bort.

det er et godt alternativ til naturlig ull og trenger ikke så mye 'oppmerksomhet'.

Denne lignet litt på "Race Glaze Safe Waffle Wash Sponge" som ligger hos meg og venter på en test :)

ja, den kom ut cirke 3 uker etter oss, men den er ikke i samme type eller tethet svamp matriale 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...