Gå til innhold

smal langhåret børste?


kammiz

Recommended Posts

trenger en børste som kan komme til mellom eikene og felgkanten på felgene mine.. den må være smal og langhåret.. noen forslag? er i usa forresten, sikkert billigere her? :)

249477_10150652139060366_687675365_19240515_5910149_n.jpg

magicblk-1-big.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den siste så best ut egentlig. har forsåvidt tenkt på at jeg kanskje bare kan kjøpe en malerbørste for jobben? en smal børste hadde vært aller best, fordi en rund børste vil bli ødelagt av å bli trykket nedi der. de to første har da metall på spissen? men de kan vel bøyes til kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tenkte vel egentlig mer på at det ikke er lett å vaske med plast eller gummi på enden, men siden den kan bøyes så funker det vel. får kjøpe med meg et par sånne da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har prøvd noe lignende den, men den vil ikke tåle evigheter med vask siden eikene er ganske skarpe og du må presse den nedi for å få hårene til bunns.. prøver den bøyelige først :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

EZ detail brush bruker jeg, er vel litt mindre en daytona brushen, og kan bøyes slik du vil ha den. null metall synlig på den. synes det er en meget god børste ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AndreasLie

Du kan jo vente til rudskogen også, BS og Ferrobet kommer da og jeg vet at Ferrobet skal ha med seg masse vikan børster, blant annet som jeg skal ha selv. Da kan du jo bare prøve hvem som er lengst i håra så du får den inni

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en EZ brush selv som ligner på den Daytona børsten linket til over her, jeg er i hvertfall ikke fornøyd. Etter andre gang jeg brukte den knakk den rett av ved håndtaket etter litt iherdig knikking siden den vil bøye seg ved litt press. Ikke anbefalt fra meg om du tenker å ha litt press på den i hvertfall.

Endret av Bilpleie gærning
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en EZ brush selv som ligner på den Daytona børsten linket til over her, jeg er i hvertfall ikke fornøyd. Etter andre gang jeg brukte den knakk den rett av ved håndtaket etter litt iherdig knikking siden den vil bøye seg ved litt press. Ikke anbefalt fra meg om du tenker å ha litt press på den i hvertfall.

Har samme erfaring mtp EZ brush. Etter lesing på DW forumet fant jeg ut at Daytona brush skulle være mye bedre. Har hatt Daytona brush en stund nå og er så langt strålende fornøyd. Løp og kjøp. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Erik Elverum Guldseth

Du kan jo vente til rudskogen også, BS og Ferrobet kommer da og jeg vet at Ferrobet skal ha med seg masse vikan børster, blant annet som jeg skal ha selv. Da kan du jo bare prøve hvem som er lengst i håra så du får den inni

kommer de på omctreffet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har samme erfaring mtp EZ brush. Etter lesing på DW forumet fant jeg ut at Daytona brush skulle være mye bedre. Har hatt Daytona brush en stund nå og er så langt strålende fornøyd. Løp og kjøp. :)

Daytona børste skal prøves ut :)

Problemet med EZ brushen var at håndtaket og metallet ble for mykt. Den bøyde seg i alle retninger om du hadde litt press på den, og deretter knakk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thomas_K

Er det inni her du skal ha "børste"

post-1928-0-92937400-1312144907.jpg

En detailer kost ville kanskje jeg ha brukt der da... En slik lang en vil ikke komme til inni kantene til eikene...

http://bsbildeler.no/?pno=183750

http://bsbildeler.no/?pno=222319 Denne har bust som står litt utover, tenker de vil komme til, denne kosten kan du også vaske dekksidene med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AndreasLie

kommer de på omctreffet?

Sorry sent svar. Ja BS Bilderer og Ferrobet kommer med en stooor stand med masse bilpleie og andre bildeler. Sikkert noe gode tilbud også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...