Gå til innhold

Transmedia.no


Terjeo

Recommended Posts

For litt over 2 uker siden bestilte jeg en Audi USB/SD/BT-interface MOST/Fakra til bilen min. Forhåndsbetalte samme dag og fikk mail med en gang hvor det står:

Vi bekrefter å ha mottatt din ordre, og har den til behandling. Du vil få neste tilbakemelding når bestillingen er sendt herfra og du vil således normalt ha varen innen 2-14 dager etter bestilling avhengig av postgang. Skulle det drøye ytterligere send oss gjerne en mail/sms/MSN eller ring for informasjon angående levering eller andre spørsmål.

2 uker gikk og hørte nada, så prøvde å ringe 2 ganger uten svar, sendte så en mail for 3 dager siden og ikke hørt noe enda. Ringte på nytt i dag og får ikke svar.

Dum som jeg var sjekket jeg ikke opp firmaet først, da der er mange som har samme erfaringer som meg.

ANBEFALLES IKKE!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye kjeltringer for tiden. Slike tips er satt pris på.

Har annonsert bilen til farsan, kommer inn lass med falske mailer og smser som er fra svindlere og f***skap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også handlet noen småting der et par ganger, og det er veldig dårlig info derfra.. Tar lang tid, og hører ingenting fra dem, men plutselig en dag kommer det jeg har bestilt i postkassen..

Anbefales ikke, men har i allefall fått varene mine til slutt begge gangene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En interface sånn at du får USB/SD/IPHONE tilkobling på orginalradioen i en Audi, geniale greier.

Når det gjelder transmedia har jeg handlet endel derfra og det er altid surr/ting tar tid men det dukker altid opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får være en motpol jeg da. Bestilte nøyaktig det samme (genialt produkt forøvrig), og fikk det innen rimelig tid. Sikkert dårlig service, men et rått utvalg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stig R. Vormestrand

Slenger meg på denne, for over en mnd siden bestillte jeg dør paneler i glassfiber til bilen min og høytaler adaptere, fikk beskjed om at dørtrekka måtte bestilles men det tok bare en uke, han sendte høytaler adapterene med en gang siden de var på lager.

Jeg får nå ikke noe kontakt med denne karen verken på tlf/sms/mail.. å ikke noe dørpaneler er kommet. og jeg forhåndsbetalte også..

ANBEFALES IKKE!!cs.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdatering!

Pakka kom i dag, men han har sendt meg til feil bilmerke og feil overganger så passer uansett ikke.

Prøver å ringe på telefon med det viser seg umulig!

MØKKAFIRMA!!!!

Edit!

Etter litt research fant jeg nummeret til en som mest sansynlig var mora hans. Der var det svar og han satt i sofaen ved siden av. Han ble veldig paff men skulle nå sende den tilbake i hvertfall...

Endret av Terjeo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Fikk ny interface på fredag, altså en uke etter at jeg sendte tilbake. Denne er nå montert i bil så da skal ikke jeg klage på firmaet ETTER telefonen, men det tok en og en halv mnd før alt var i orden og det er for dårlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...
www.TransMedia.no

Mye gammelt her, men skitt au... siden jeg først er i dytten. :P

Tilfeldighet eller resultat av dårlig reklame fra meg rundt om vites ikke med fikk akkurat mail nå om at varen er sendt.

Heh... så siden jeg tydeligvis manglet det du bestilte på lager her, så mener du at den varen plutselig kom kjappere inn her straks du begynte med denne "dårlige reklamen"?? :lol: Mulig jeg ødelegger noen illusjoner for enkelte nå, men føler meg på trygg grunn når jeg på vegne av formodentlig de fleste butikker i Norge proklamerer at dårlig eller god reklame fra enkelte kunder ikke har noen som helst innvirkning på leveringstid av ordrer hos den enkelte butikk. Enhver butikk ser selv utmerket godt når ting tar for lang tid og hvorfor, og justerer lagerhold, leverandørutvalg og andre problemer fortløpende for å unngå enhver leveringstid selvfølgelig.

Oppdatering!

Pakka kom i dag, men han har sendt meg til feil bilmerke og feil overganger så passer uansett ikke.

Prøver å ringe på telefon med det viser seg umulig!

MØKKAFIRMA!!!!

Edit!

Etter litt research fant jeg nummeret til en som mest sansynlig var mora hans. Der var det svar og han satt i sofaen ved siden av. Han ble veldig paff men skulle nå sende den tilbake i hvertfall...

Hoi... her var det ikke mye logikk å spore. ;) Ikke rart om jeg blir paff om noen har fått tilsendt noe feil, det er jo slett ikke vanlig herfra for å si det mildt. At du ikke fikk svar på telefonen når jeg da tydeligvis ikke var på jobb, men "satt i sofaen hos hu mor" :lol: bør vel også være rimelig logisk?? Eller er du blant de som mener en nettsjappe ikke har arbeidstider, men skal ta telefonen uansett når på døgnet eller ukedag noen føler behov for å ringe? :rolleyes:

Slenger meg på denne, for over en mnd siden bestillte jeg dør paneler i glassfiber til bilen min og høytaler adaptere, fikk beskjed om at dørtrekka måtte bestilles men det tok bare en uke, han sendte høytaler adapterene med en gang siden de var på lager.

Jeg får nå ikke noe kontakt med denne karen verken på tlf/sms/mail.. å ikke noe dørpaneler er kommet. og jeg forhåndsbetalte også..

ANBEFALES IKKE!!cs.gif

Alle må forskuddsbetale med en eller annen metode når de handler på nett, ytterst sjelden noen nettbutikker tilbyr noe annet idag. Det er nok av kjeltringer der ute som daglig prøver og greier å snyte butikker for varer og tjenester, derfor har dette blitt en absolutt nødvendighet.

Dørpanelene fikk du tilsendt selvfølgelig, du har hentet dem ut iflg. sporingen og de har ikke blitt returnert til oss fra deg, så jeg får tro du ble fornøyd.

Endret av www.TransMedia.no
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...