Gå til innhold

Ny Flex bakplate


Tommy

Recommended Posts

Statement from Flex Tools:

We have all enjoyed the success generated by the Flex Polisher, XC 3401 VR that was launched over 3 years ago. Many of you and your customers have been asking for a smaller pad for this unit. We would like to announce the addition of Part Number: 383.317, 4” Pad, custom designed for this unit only.

MAP priced at $29.99.

This accessory will be available mid March of 2011

flex4inchbackingplate-1-1.jpg

  • DCN Poeng 2

Tommy

 

TOMMY'S CAR SPA FOUNDER
SWISSVAX CERTIFIED DETAILER

SWISSVAX CERTIFIED INSTRUCTOR

DCN APPROVED DETAILER

2017 RUPES AMBASSADOR

RUPES ADVANCED LEVEL INSTRUCTOR


Tommy's CAR SPA (facebook)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Itte dumt det nei..

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahaha....ja se der ja

Akkurat når jeg har evhendet min flex DA fordi det ikke var mulig med liten bakplate :D

Jaja....jeg synes uansett forced rotation var noe søl og roteri, og holder meg til roterende der ting skal rotere....og til oscillerende der ting skal oscillere.

Jeg synes forced rotation ga dårligere finish enn ren oscillerende når man skulle legge glaze o.l finishing med "pigtails" av produktrester osv.

Men...det er supert at dette etterlengtede produktet endelig kommer i handelen da det utvider spekteret til flexen enormt :thumbup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahaha....ja se der ja

Akkurat når jeg har evhendet min flex DA fordi det ikke var mulig med liten bakplate :D

Jaja....jeg synes uansett forced rotation var noe søl og roteri, og holder meg til roterende der ting skal rotere....og til oscillerende der ting skal oscillere.

Jeg synes forced rotation ga dårligere finish enn ren oscillerende når man skulle legge glaze o.l finishing med "pigtails" av produktrester osv.

Men...det er supert at dette etterlengtede produktet endelig kommer i handelen da det utvider spekteret til flexen enormt :thumbup:

Bra poeng Ståle, trenger man DA maskin så er det jo for å unngå roterende pga. kjørespor o.l på vanskelig lakk, og hva skal man da med tvungen rotasjon på DA maskinen?

Men den er sikkert fin for de som vil korrigere litt extra uten å hoppe rett på roterende :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det også på detailingbliss, fedt - det får mig til at overveje Flex' DA. Kunne være at man skulle sende penge efter en 3401 og en PE 14-2, hvis Shinex'en skal hvile engang imellem : o )

Venligst,

Ebbe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...