Gå til innhold

noen her som har handlet fra schmiedmann.no ?


Bjørn

Recommended Posts

jeg bestillte matter til bilen her for ca 2 uker siden og det var 1 ukes leverings tid på mattene , sendte mail til de for 3 dager siden om de kunne sende meg sporingsnr. men de har ennå ikke svart , ikke engang bekreftet at det skulle de gjøre

alt i min bestilling er nå på lager i nettbutikken . virker som om dette er en Donald Duck butikk

Og jeg lurte på om der var noen her som hadde handlet fra de?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Schmiedmann har hatt mye problemer med DHL i det siste som har levert pakkene blant annet. Men rart at de ikke skal svare i det hele tatt ja.

Send en mail til Henrik Bergmann, han er representant for (blivende) Schmiedmann Norge.

Event.: post @schmiedmann.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Schmiedmann har hatt mye problemer med DHL i det siste som har levert pakkene blant annet. Men rart at de ikke skal svare i det hele tatt ja.

Send en mail til Henrik Bergmann, han er representant for (blivende) Schmiedmann Norge.

Event.: post @schmiedmann.no

der er post @schmiedmann.no jeg har brukt ved begge henvendelser , skal prøve å vente noen dager til . jeg fikk med meg at butikken hadde åpnet på nytt :blink: har de vert konk....?

takker for svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

der er post @schmiedmann.no jeg har brukt ved begge henvendelser , skal prøve å vente noen dager til . jeg fikk med meg at butikken hadde åpnet på nytt :blink: har de vert konk....?

takker for svar

Ta å ring de, får lettere og raskere svar enn å sende mail.

Fikk pakke fra de senest idag:)

De som "drev" schmiedmann før, mener de da het motortechnic, ble kjøpt opp av GS Bildeler. Er nå to karer som er kjente i BMW miljøet som har starta på nytt med nye lokaler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan self. prøve å ringe ja (tenkte ikke på engang , der liksom så enkelt å sende en mail )

GS bildeler ja , ha handlet litt der og ja og de ble jo kjøpt opp av BMW :wacko: . BMW liker ikke at andre skal tjene på å selge org. deler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har netopp snakket med en hyggelig kar hos schmiedmann , de slet litt transportør delen men de ventet inn en sending rett etter jul og han regnet med at mattene mine var med der , han hadde ikke fått oppdatert liste over det som var med i sendingen fra danmark :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke så gode erfaringer fra Schmiedmann. Dårlig passform på karosserideler, dyrt og generelt trege folk.

Synes Koed er langt foran på alt!

www.koed.no om du ikke har hørt om de. De har i tillegg en chat i ukedagene hvor du kan spørre og grave så mye du vil, og de hjelper deg med det meste. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke så gode erfaringer fra Schmiedmann. Dårlig passform på karosserideler, dyrt og generelt trege folk.

Synes Koed er langt foran på alt!

www.koed.no om du ikke har hørt om de. De har i tillegg en chat i ukedagene hvor du kan spørre og grave så mye du vil, og de hjelper deg med det meste. :)

jo da har hørt om koed ,handlet der for noen år siden men det ble ikke handling derfra denne gang.

det med treghet kan jeg si meg nokså enig i , det stod leveringstid på 6 arbeidsdager og nå etter 10 arbeidsdager så sier han (idag på tlf) at sansynligvis så er bestillingen min med på leveranse til de rett over jul .

neste gang jeg trenger noe så skal jeg se om jeg finner det på koed B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...