Gå til innhold

smart carpet


bilmagikeren

Recommended Posts

bilmagikeren

Hei, fikk pakke med smart carpet i dag og har kjøpt inn karcher wd2200 våtsuger. Så nå blir det saker her!

Det jeg lurer på er blandingsforhold. Er det sånn at jeg kan blande ut siden den skal være til flekker o.l? Tenkte å spraye på såpe på tørt teppe,la det trekke litt, så bruke megiars børste og litt vann på spruteflaske. For så å suge opp igjen med sugeren.

Har to biler, en passat som jeg skal rense(2001) teppene i, og en volvo v70 98.

Passat= veldig fint holdt, antakelig aldrig renset, men ser ikke noen flekker og er forholdsvis reint.

Volvo = Ikke så godt tatt vare på inni av forrige eier, men ikke noe særlig flekker som jeg kan se.Volvo er nok den mest skitne..

Kan jeg også f.eks blande carpet med vann på en sprayfl, og bruke på dashbord som "rens" og f.eks smart dressing til slutt?

Siste spørsmål: Har kjøpt black wow, er den ålreit i motor rommet på, f.eks motordeksel?(wv) boks til luftfilter osv,? ikke gummi?

Mvh

Gleder meg til å prøve sakene..:)

Min bilpleielogg

 

Bilmagikeren 

 

https://www.facebook.com/pages/Bilmagikeren/577147932314148     Kikk gjerne innom å se om du vil:)

 

Swissvax certified detailer

 

Scandicshine autorisert detailer

Scholl Consepts certified detailer

Mitchell and King approved detailer

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har brukt den ufortynnet, da den er ferdig til bruk på sprayflaske. Den er fin, men ikke alt for sterk.

Meg's carpet cleaner er endel sterkere, så jeg ville ikke blandet den ut.

Du kan jo prøve med en skvett å fortelle oss åssen det ble?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...