Gå til innhold

Selge G220 For å Kjøpe Sp18va - Dumt?


fredrik

Recommended Posts

Hei!

Har en ubrukt G220, og en BMW fra 1998.

Med tyskerlakk er jeg litt redd for å ikke få de resultatene jeg håper på, eventuelt at det kommer til å ta en liten evighet med vibrasjoner. Har derfor lurt litt på om jeg bare skal blåse i DA-maskin, og gå rett på rotary, med Hitachi SP18VA som man kan få på Maxbo til 1990,- ink. mva.

Hva tror dere? Kan da ikke være så farlig å gå rett på rotary, som man får inntrykk av at mange tror.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Larsen-Racing

Jeg har BMW så DA er rimelig ubrukelig i mine øyne. Nå har jeg bare testa rotaryen min på ett koffert lokk og jeg ble frelst med en gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Bare bruk det du har mellom øra når du starter med rotary..

jeg benytter begge to jeg, lakk rens feks benytter jeg DA til, medium pad og Duragloss 101 er prima...

"Store" korrigeringsjobber er det sef roterende maskin pga av tida det tar med DA...

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo klar over farene, men med såpass hard lakk som BMW har, og forsiktighet, så er jeg vel nesten overbevist om at det går bra. Med litt forholdsregler og forsiktighet, så klart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...