Gå til innhold

Ælens samling


Ælen

Recommended Posts

Da begynner det å bygge seg opp i samlingen min også :)

Har ikke drevet så mye med dette enda så er ikke så alt for stor.

ett helhets bilde først:

IMG_6140.jpg

På øverste hylle står det en del Megs produkter bakerst sånn som 1-2-3 serien, scratch x 2,0, Quik Detailer sammen med noe div fra autoglym til interiør. nanolotus bilglass forsegling, barebones, SV CFP, Lether Healer, CF, Pnau, Autobahn, CG Pete's53 og Swissvax Concorso :D

IMG_6141.jpg

På hylle nr 2 har vi noen trykkkanner, Foam Cannon, og div såper.

IMG_6142.jpg

Gallons er OPW, Snowfoam og Bilberry

IMG_6143.jpg

På fredag kom det en pakke fra Lillehammer med dette i :D

IMG_6151.jpg

IMG_6150.jpg

Skulle egentlig få Shield voks i dette settet, men av en eller annen grunn kom zuffenhausen i stedet, men har snakka med Dag og det ordner seg :)

IMG_6153.jpg

Har også en Makita roterende hengende bak der, og skuffene på den komoden fulle av MF, mitts og pads. 3m polish har jeg stående på verkstedet sammen med 25 liter avfetting fra OK kjemi.

Høytrykk har jeg en Foma stående i garasjen og en varmtvannsvasker fra Kärsher på verkstedet.

Nå venter jeg bare på å få lakkert opp bilen så disse gode produktene skal få bli sikkelig brukt :D

Endret av Ælen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Har helt glemt å oppdatere her :)

Jeg fikk dette i sommer:

IMG_6156.jpg

IMG_6157.jpg

IMG_6159.jpg

den boksen med zuffenhausen ble sendt tilbake til Dag da jeg hadde fått feil tidligere :)

Kjøpte også denne i sommer som har blitt brukt ganske flittig :D

IMG_6240.jpg

Foma Mimo er virkelig ei maskin de fleste bør ha.

Neste som planlegges å handle inn er div. Scholl og CG produkter, mere microfiber trenger jeg også..

Endret av Ælen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Da har det kommet nye tilskudd til samlingen :)

Var i Verdalen på kurs på fredag og lørdag så på lørdag kom jeg hjem med noen nye produkter :)

b40bfd66.jpg

1e2a401c.jpg

Her er det Joker 1000 avfetting, røde pads for voks, CG Greenclean, 250ml Scholl S3g, s17+ og s40. Scholl pads, liten bakplate, pad børste, hansker og sv børste :)

Så når jeg kom hjem så sto det enda en pakke og ventet på meg i gangen. Denne ifra Autobahn bilpleie med 5l Surfex HD, 5l P21s, vikan børste og en liten flaske iron x :)

53f5fdfa.jpg

Edit: glemte at jeg hadde vært innom jobben idag og hentet ut en slik en for å måle blandingsforhold og helle over i flasker uten søl :)

a4fb331d.jpg

Endret av Ælen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Pen samling. Tror jeg må bestille meg en slik lykt:)

takk :)

Kjempe god lykt, har den med meg i bilen over alt jeg.

fikk noen til å dra på postkontoret for meg idag for der lå det en pakke å ventet på meg, med denne i :D

a29d8114.jpg

Har også skaffet meg ett skap jeg skal flytte alle produktene mine over i som jeg skal ha nede på verkstedet. Blir godt å få alt der nede så jeg slipper å dra med meg alt fram og tilbake hver gang jeg skal gjøre noe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Da har jeg fått flyttet mesteparten av produkter nedover til verkstedet og inn i skapet mitt :)

Det står i det blåe skapet der! dørene skal lakkeres rød for å passe bedre inn.

DSCF1562.jpg

Har kjøpt noen bokser som skal gå i hylla der pads ligger så blir det mer ryddig!

DSCF1559.jpg

Mimon skal få plass nederst der og Masterbaggen skal bort :)

God sakene ^^

DSCF1561.jpg

Måtte ta noen andre bilder mens jeg var der :)

Høytrykkspylern

DSCF1563.jpg

denne bruker jeg kun til foamcannon akkurat nå før jeg skal få bestilt opp kobling så jeg får montert den på stor sylern :)

DSCF1564.jpg

Kom også en fin pakke fra Nanolotus idag :D

DSCF1571.jpg

Disse MF'ene er helt like noen jeg kjøpte tidligere hos Godkjemi mener jeg.

Edit:

Glemte å få med 2 stk washmitts som også kom fra Nanolotus!

Endret av Ælen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Steike, det var jo en konge plass du har da :) fin samling også!

BMW F30 320D 2012 M-Sport

Vw Passat 2.0 TDI 2009 R-line

Vw Passat 1.9 TDI 2006 Highline

Seat Toledo 1.6 SR 2000

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Steike, det var jo en konge plass du har da :) fin samling også!

takk :)

Er en kjempe plass jeg har å bruke :) Har alt jeg kan tenke meg av verktøy, løftebukk, lakkboks osv... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Har kommet et lite tilskudd til i samlingen :)

IMG_7245.jpg

1 gallon CG, 1kg Scholl S3 gold, 1kg Scholl s17+, 1kg Scholl S30+, 1kg Scholl S40, 2 stk uber blå 150mm, 2 stk Kwazar Mercury Pro+ Double-Action spray bottle, 2 stk CG Sprayflaske 1 liter, 2 stk CG sparyflaske 0,5 liter, 1 stk kobling til foamcannon mot Kärcher varmtvannsvasker.

Nå burde jeg ha det meste jeg måtte trenge tror jeg :)

Flaskene som er fylt der er fylt med, Surfex, joker 1000, bilberry og p21s

Skal få merket opp alt jeg har og ryddet i skapet så skal jeg ta ett oversiktsbilde så dere kan se hvordan det er nå da jeg har fått inn noen bokser som jeg har pads, koster osv i :)

Endret av Ælen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Igår var jeg nede i verkstedet å ryddet litt i skapet da jeg venter ganske mye nytt som er bestilt fra Scandic Shine :D Blir også lagt inn en liten ordre hos autobahn før kampanjen er over så må ha plass i skapet :)

Noen bilder:

IMG_7693.jpg

Øverste hylle

IMG_7695.jpg

Midten

IMG_7696.jpg

bunnen

IMG_7697.jpg

Microfiber har jeg stående i en pappeske oppe på skapet og en eske hjemme, men skal kjøpe meg noen plast bokser å ha de i, men må bare finne noen slike som jeg vil ha til en billig penge.

Skal oppdatere når varene fra SS og Autobahn kommer :D

Endret av Ælen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...