Gå til innhold

Audi 200 Turbo 1989mod (5/6.2010)


hmsilset

Recommended Posts

hmsilset

Nok en kosejobb :) Dette er en 89 modell som har gått ca 80.000km, og ingen har vært i bakseta før den var gått 70.000km.Glemte dessverre å ta bilder av skinninteriøret, men kan si at setene var strøkne enda de ikke har blitt behandlet med noe.Så helt nytt ut!

Eier spurte meg før i uka om jeg kunne få ordna litt på lakken, for deler av den var oksydert.Kunne ikke si nei til ett sånt smykke, så vi startet kl.10 i dag med vasking og claying.

001-14.jpg

Kan ikke noe om denne lakken, men det er ingen dype riper og bare litt vaskeriper/swirls, så velger igjen Flex DA med orange pad/litt blå pad og Sholl S17 etterfulgt av lakkrens kombinert med S40. Truhaa som kom med tipset om å bruke lakkrens på hvit bil, og det virker.Ble så hvitt etter vi kjørte den ut, at det var vanskelig å se på fordi det var så sterkt lys,hehe.

50/50

008-8.jpg

007-7.jpg

006-8.jpg

009-8.jpg

Sier oss fornøyd etter en god stund med maskinpolering og dasker på med Swissvax Shield på lakk og mitt sikreste produkt

for lang holdbarhet på sort plast: Turtle wax ice.

005-8.jpg

Finpuss

013-6.jpg

010-6.jpg

011-6.jpg

012-5.jpg

015-7.jpg

016-6.jpg

017-8.jpg

018-7.jpg

019-3.jpg

020-5.jpg

021-4.jpg

Noen dårlige bilder, men så bilen i sentrum 15 min etterpå, og når turister tar bilde av en 89 mod Audi, så er det ett tegn på at den skiller seg ut fra det meste av biler her på plassen ;)

  • DCN Poeng 1

Hobby detailer som ofte har med bileiere på jobbene :)

10 timers detail som nybegynner.
Facebook-hmsilset-bilpleie

Twitter-@fastdetail

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er var en utrolig velholdt 89-modell. Ser nærmest klin ny ut! En perle. Bra jobba. Blenda-hvit er en dekkende beskrivelse og plasten ser og flott ut. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmsilset

Det er var en utrolig velholdt 89-modell. Ser nærmest klin ny ut! En perle. Bra jobba. Blenda-hvit er en dekkende beskrivelse og plasten ser og flott ut. :)

Takk :) Ja, var veldig fin denne.Er ikke mye som skal til for å få opp glansen på en sånn bil, men jeg legger ut alle små og større

jobber jeg gjør uansett. Gjør det fordi andre som har samme biler og vil shine opp kan se, og for å følge min egen utvikling og vite akkurat hva jeg har gjort.Er også artig at eierene blir med og lærer og får prøvd både maskina og andre produkter.Så slipper jeg å jobbe alene sånn som når jeg tar både utvendig og innvendig på de bilene som krever det.

Hobby detailer som ofte har med bileiere på jobbene :)

10 timers detail som nybegynner.
Facebook-hmsilset-bilpleie

Twitter-@fastdetail

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmsilset

Godt jobba Hans Martin.Hvit er pent når det er velstelt.Kunne senket kameraet noe for og fått mere glans i bildene,men eller meget bra.

Takk Arne, og Dennis :)

Bildene ble alt for dårlige denne gangen rett og slett.Skal skjerpe med de 2 neste helgene ;)

Hobby detailer som ofte har med bileiere på jobbene :)

10 timers detail som nybegynner.
Facebook-hmsilset-bilpleie

Twitter-@fastdetail

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...