Gå til innhold

Spesiell natt


Matsbuer

Recommended Posts

Våknet i natt av noen som ropte på hjelp.

Tenkte først at jeg drømte, men så bare fortsatte det.

Går ut på hverandaen, titter ned og der står det en kar og begynner å kaste stein på bilrutene.

Brølte ut til han! han sa at faren hans var etter ham og vi måtte ringe politiet føre faren kom.

Vi snakker en skikkelig dose med LSD her tenkte jeg.

Ringte politiet og nå skal de jaggu få skryt for det var 2 biler på plass på under 2 minutter.

luckely for me så ble ikke bilen min truffet, men 2 andre bakruter ble fullstendig knust og 1 frontrute sprakk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våknet i natt av noen som ropte på hjelp.

Tenkte først at jeg drømte, men så bare fortsatte det.

Går ut på hverandaen, titter ned og der står det en kar og begynner å kaste stein på bilrutene.

Brølte ut til han! han sa at faren hans var etter ham og vi måtte ringe politiet føre faren kom.

Vi snakker en skikkelig dose med LSD her tenkte jeg.

Ringte politiet og nå skal de jaggu få skryt for det var 2 biler på plass på under 2 minutter.

luckely for me så ble ikke bilen min truffet, men 2 andre bakruter ble fullstendig knust og 1 frontrute sprakk.

Haha, hørte ut som en syre mann ja :lol: Unner deg nesten den situasjon litt!, kjipt at det gikk på bekostning av noe da. Heldigvis ikke ditt kjøretøy ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmsilset

Ikke noen hyggelig situasjon akkurat..Er bra så rusa folk går løs på materielle ting og ikke mennesker og dyr.Er vel bare tilfeldigheter vil jeg tro :blink:

Hobby detailer som ofte har med bileiere på jobbene :)

10 timers detail som nybegynner.
Facebook-hmsilset-bilpleie

Twitter-@fastdetail

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Lol, sånt er jo nesten litt festlig da :) mye rare folk ute og går om nettene gitt.. Bare vent til du har Truls stående utenfor og kauke etter pils og snus.. Det er IKKE kult..

  • DCN Poeng 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lol, sånt er jo nesten litt festlig da :) mye rare folk ute og går om nettene gitt.. Bare vent til du har Truls stående utenfor og kauke etter pils og snus.. Det er IKKE kult..

hahaha, 10 poeng :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bekymringsverdig situasjon :blink:

Skal jeg være helt ærlig så var det litt morsomt med litt action, sjeldent det skjer noe her i nabolaget og både jeg og bilen min var helt trygg.

:D

Tenk på nervene han stakkaren kommer til å ha i dag når han våkner, jeg tipper han var rundt 19-20 år.

Endret av Matsbuer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våknet i natt av noen som ropte på hjelp.

Tenkte først at jeg drømte, men så bare fortsatte det.

Går ut på hverandaen, titter ned og der står det en kar og begynner å kaste stein på bilrutene.

Brølte ut til han! han sa at faren hans var etter ham og vi måtte ringe politiet føre faren kom.

Vi snakker en skikkelig dose med LSD her tenkte jeg.

Ringte politiet og nå skal de jaggu få skryt for det var 2 biler på plass på under 2 minutter.

luckely for me så ble ikke bilen min truffet, men 2 andre bakruter ble fullstendig knust og 1 frontrute sprakk.

sikker på att det ikke var LSP han hadde hatt i seg? :lol:

A6 Avant bitdi

S2 avant

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Lol, sånt er jo nesten litt festlig da :) mye rare folk ute og går om nettene gitt.. Bare vent til du har Truls stående utenfor og kauke etter pils og snus.. Det er IKKE kult..

syk humor dere har.... men ja snus og øl er noe å jamre seg over det også da.... men jeg kaster ikke stein på bilene men på vinduet på soverommet ditt :D

Folk på syre er artig når de er på god avstand de, er de i nærheten så er det ikke like moro gitt... de har utrykket "lyset er på men det er ingen hjemme" og er uberegnelig som f..n

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...