Gå til innhold

Detailer i Kr.sand/Sørlandet..


Bernhard

Recommended Posts

  • Forhandlere
Bernhard

På VACN forumet er det en som etterlyser noen til å ta en jobb på bilen hans..

Kanskje noen her som føler seg verdige å ta en skikkelig bil default_tongue.png

http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=176883

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor jo i Kristiansand, men har ikke kompetanse nok til å ta den så da hjelper jo ikke det så mye.

AdIos bor jo også her, kanskje han?

Endret av iDuddits
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan være interessant dette, men har en del andre biler jeg må få tatt først før dette kan være aktuelt. Vil ikke love meg bort til flere enda, men om det er en jobb som ikke må gjøres på dagen bør det ikke være noe problem.

Audi lakk skal jo være hard også, så bør gå greit ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard
Atle Jacobsen

Heisann måtte få registret meg her:) er meg som har bilen som er full å riper og fæliheter.

kansje noen synes jeg tar hardt u men synes selv at den ser for jævli ut rett å slett.

ser ikke ut som at bilen har blitt rørt av annet en vaskehall med børste siden den var ny i 2003.

Adios så du kansje kunne tatt på deg noe slikt, dette er ikke noe som haster i det hele tatt blir ikke med det første jeg ville hatt den shinet.

i og med at dette er en bil som er i bruk hver dag uansett vær var planen bare å holde den ren til saltet på vegen forsvinner og så ta en skikkelig shine fra noen som kan dette, for jeg kan bare vaske og polere for hånd å ikke noe mere en det.,

men hvis dette hadde vært av interesse høres det bar ut:)

hva tar du for en full jobb da?:D

Mvh Atle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne sikkert også tatt denne bilen fortløpende.

Er fra kragerø så eneste jeg ber om er et sted jeg kan stå. Skal det bli gjort på vinterstid trenger jeg et oppvarma lokale.

og selvfølgelig tilgang på vann + strøm.

Pris kommer an på hva du skal ha gjort. Men regner med hvis det er så ille som du beskriver, at bilen trenger en 3 stegs polering.

Er der snakk om bare utvendig, eller vil du ha innvendig shinings, samt motorrom?

Full jobb, innvenig og utvendig, omkring 3500,-

Endret av Terjeo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...