Gå til innhold

Proglans, Noen Som Kjenner Til Dette Produktet?


espn86

Recommended Posts

Noen som har peil?

Edit: Navnet er forresten " 837 Proglans "

Kjenner til dette ja, er til å shine interiør. Gir fin "shine" uten å være for klissete eller glossy. Lang varighet også. Bruker kun proglans på interiør og er kjempefornøyd med det. Tror det er mye brukt blant bilpleiefirmaer som ikke handler typiske merkevarer som Meguiars etc.

Anbefales av meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mats900SQR

spørr om du får prøve litt royal, diamant(hvis bilen er relativt finn i lakken) og safir pro uv ;)

det er produktene man bruker ved teflonbehandling, og da er det greit å ha litt miracolo når man skal tørke av produktene.

ellers så er violettvoks og Max glans noe som absolutt er å ambefalle.

så har man gummi glans som jeg synes er helt råå på matter.

saubermann som er interiør rens måååå du få prøvd, men ikke bland den for mye ut, heller litt mere konsentrat en for svak blanding.

de har mange andre konge produkter også, men dette var de jeg kom på en sein fredags kveld..=)

alle disse produktene er av merket Max Wax som er levert av applied :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chris-520e39

Okay, takk for anbefalinger! Vet at min far tok full teflonbehandling av sin sorte x3, fikk fjernet mange riper og drit! Samtidig ser jo bilen knall ut!

Interiørrensen høres veldig spennende ut, har en 520i 99-mod som begynner å bli litt møkkete i setene. Men vil det holde med en god interiørbørste, saubermann og en støvsuger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...