Gå til innhold

Fornuftige produkter!


ClearCoatChristR

Recommended Posts

ClearCoatChristR

Alle dere keege brukere, bruker produkter til over 200 kr.

Hva kan man finne på Clas Ohlson som er bra? Min seksuelle favoritt er Sonax Glanzsåpe. Clas Ohslon i sarpsborg har masse av denne.

Hva er deres favoritt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av det jeg har prøvd så er sonaxsåpa bra, den blå mf`n som følger med i 3pk`n er ikke så ille også har de Turtle Nano Prewash(?) avfettinga som er relativt bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Biltema Kaldavfetting synes jeg funker bra. Men felgrensen til Biltema synes jeg var crap.

Biltema metall-polish funker greit, men ikke på rustfritt stål.

mvh
Torbjørn

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

"det som passer i lommene" er SÅ bra svar....ha ha ha ha ha

Clasern er jeg ikke mye på, skulle dit en dag å shoppe lit Sonax da for å teste ut dette.. Ellers kjøper jeg ikke mye der, men HEI å morro det er å gå å titte der innimellom..

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Claser'n har flere gode og rimelige produkter som jeg bruker:

Autosmart; Autoshampo (1:400 i Skumlanse), Vinyl-Dressing

Sonax; Glansshampoo, Interior Cleaner, Glass Cleaner, Dekk Glans, Hurtigvoks

Ellers så har Torshov et par fulltreffere; KCL Micro Royal (mikroavfetting) og KCL Autoshampo

;)

Endret av madskh
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God den, men jeg har fått en ny favoritt: KCL Autoshampo 200,- for en 5L på Torshov. Kan brukes nesten konsentrert (som en mild avfetting) 1:2 i lavtrykksprøyte og opp til 1:200 (i mykt vann) som en god bilshampo, evt sammen med skumleggingsutstyr.

Jeg bruker den 1:10 til mild avfetting, 1:50 som forvask/skum og 1:100 til manuell vask :)

Endret av madskh
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bjørgvin

Røsket med meg en vindusklut fra rema til 20,- Både kjennes og ser helt lik ut som CG streak free glass towel. Gjenstår å se hvordan den presterer :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...