Gå til innhold

Slutten For Billakk...


dr. mazda

Recommended Posts

Jeg tok turen innom min bilmekaniker kamerat, noe som er forøvrig er meget kjekt å ha, så for dere som ikke har en, SKAFF dere en! Men nok om det, etter litt prat så kom jeg på ideen om å omlakkere kjerra mi, det var da herligheten kom til syne. Den stod der midt på gulvet i utstillingshallen, skjønnheten så nesten litt flau over at det ene bakhjulet var jekket opp på en rampe av skinnende krom, men samtidig så man at den var vel inneforstått med at den så mye bedre ut enn alle dem andre lekkerbiskene på fire hjul i nær omkrets.

Jeg forstod fort at dette var noe spesielt, det var noe som ikke stemte, det var da min bilmekaniker kamerat prikka meg på skuldra og sa ”de ække lakk det der serru”, ”hva faen” tenkte jeg høyt, mens jeg ble forklart at bilen ikke var lakkert. Neida bilen hadde fått et heldekkende lag med en ny type vidunder vinyl. Levert med garanti og med ingen behov for vedlikehold, bare en liten omtenksom omgang med en våt svamp og såpevann var alt som skulle til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...