Gå til innhold

Led lys til BMW 320ia 99mod


Knotten

Recommended Posts

bilbelysning.no kan jeg anbefale på det groveste.

Fantastisk kundeservice(!!!), rask levering og godt utvalg.

Er du kun ute etter å få ting billig billig billig, kan jeg anbefale en side som heter ebay.com, søk etter ting i kina og omegn...

Lykke til med ledifiseringen! Jeg holder selv på med ledifisering av min gamle volvo krysskåntri..

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor tror du LED- og HID-kitene de selger, er produsert og importert fra?

I know...

Men ønsker man litt trygghet med tanke på reklamasjon handler man fra en norsk butikk... Ser ikke helt for meg å gidder å legge frem et garantikrav for 2 led-pærer til Mr. Pjong-ping...

Selv fikk jeg nye produkter umiddelbart etter å ha lagt frem et garantikrav for 2 led-pærer som var 11 mnd gammel og hadde tatt kveld fra nevnte norske nettbutikk. No questions asked.

Jeg har også endel ebay/kina - led på bilen min. Dette var et bevisst valg av meg da prisen var meget behagelig...

Når ting begynner å koste en storlapp eller to syns hvertfall jeg at det kan være greit å ha den norske kjøpsloven på min side.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, nå skal ikke jeg reklamere for andre forum, men på bimmers.no er den en tråd som omhandler alt av ledpærer.

Kjøp på ebay, i norge er det swinpriser på led, og du får kjøpt samme pæra på ebay til under halve prisen.

Ta for eksempel de dårlige led AE pærene som selges over alt, sett dem på flere led butikker i norge til alt fra 6-800 kr! Dette er RAN for det første, for det andre er dem ikke verdt det i det HELE tatt. Kjøper du tilsvarende pære på ebay, får du dem for 200,- inkl frakt.

Men sjekk tråden på bimmers, ligger under diy, og prioriterte tråder. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
polishduden

Hei, nå skal ikke jeg reklamere for andre forum, men på bimmers.no er den en tråd som omhandler alt av ledpærer.

Kjøp på ebay, i norge er det swinpriser på led, og du får kjøpt samme pæra på ebay til under halve prisen.

Ta for eksempel de dårlige led AE pærene som selges over alt, sett dem på flere led butikker i norge til alt fra 6-800 kr! Dette er RAN for det første, for det andre er dem ikke verdt det i det HELE tatt. Kjøper du tilsvarende pære på ebay, får du dem for 200,- inkl frakt.

Men sjekk tråden på bimmers, ligger under diy, og prioriterte tråder. :)

Dette støtter jeg opp om. Har bytta alt av kupelys, AE, skiltlys og lys under dører til LED. Alt kjøpt på ebay til en brøkdel av prisen. Kjempefornøyd!

Max Protect Certified Detailer - Max Protect Certified Car Care Center - Max Protect Certified Instructor
2001 Porsche 911 Turbo

2014 Volvo XC70
Blankbil AS - Følg oss på Facebook - www.blankbil.no

Gnukkehjørnet. Norges #1 detailing podcast www.gnukkehjornet.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

The Punisher

Precisionled.com kjøpte jeg et kit fra. Litt dyrere, men gadd ikke sitte på Dealextreme å lete etter alle ulike. Ble ikke råneblå harry heller så fornøyd med den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja har handla en del ledpærer jeg også på ebay, aldri vært noe tull. Blir det tull er det bare og bestille et par nye. :P

Her er foresten en link til led tråden, siden jeg nå sitter på pc og ikke tlf. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Moderatorer
Christer

I know...

Men ønsker man litt trygghet med tanke på reklamasjon handler man fra en norsk butikk... Ser ikke helt for meg å gidder å legge frem et garantikrav for 2 led-pærer til Mr. Pjong-ping...

Selv fikk jeg nye produkter umiddelbart etter å ha lagt frem et garantikrav for 2 led-pærer som var 11 mnd gammel og hadde tatt kveld fra nevnte norske nettbutikk. No questions asked.

Jeg har også endel ebay/kina - led på bilen min. Dette var et bevisst valg av meg da prisen var meget behagelig...

Når ting begynner å koste en storlapp eller to syns hvertfall jeg at det kan være greit å ha den norske kjøpsloven på min side.. ;)

Jeg kjøpte HID-kits fra Kina et sted, og etter to måneder røk en ballast. Sendte mail og fikk til svar at de måtte ha den ødelagte tilbake for å få testet den, men etter at jeg sa at returfrakten kom til å koste mer enn et nytt sett fikk jeg ny ballast tilsendt express uten å måtte returnere den gamle. Jeg ser ikke problemet med å kjøpe fra utlandet så lenge man driver litt research på firmaet man skal handle hos i forkant - akkurat som man bør gjøre om man handler i Norge.

Erfaringsmessig sett har jeg hatt flere og større problemer med mer krangling og surkjeft fra norske butikker enn jeg har hatt fra utenlandske. I tillegg har de utenlandske butikkene skjønt dette med kundeservice, noe norske butikker generelt sett ikke aner hva er for noe. Unntak finnes såklart (før dere begynner å skrike om det), men servicenivået i Norge er helt håpløst.

It's not the end of the world, but you can see it from here.

Samlede Werx | Bilpleielogg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilbelysning.no kan jeg anbefale på det groveste.

Fantastisk kundeservice(!!!), rask levering og godt utvalg.

Er du kun ute etter å få ting billig billig billig, kan jeg anbefale en side som heter ebay.com, søk etter ting i kina og omegn...

Lykke til med ledifiseringen! Jeg holder selv på med ledifisering av min gamle volvo krysskåntri..

:)

Kan også anbefale bilbelysning.no, kjapp levering og fantastisk service om det skulle være noe :thumbup:

Husk motstander til hovedbelysningen i taket hvis det er en 01-04 modell, ellers blir canbus forvirret og belysningen noe ustabil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...