Gå til innhold

Hvem kan jeg anbefale i Stavanger?


Cobber

Recommended Posts

Jeg holder egentlig på med detailing som en hobby og interesse, ikke som en bedrift. Det betyr at jeg ikke tar biler for andre med mindre det er spesielle årsaker. Jeg holder våre to biler, caravan, mine foreldres biler og bobil. Ellers hjelper jeg selvsagt naboer, venner og familie, men ikke med full detailing. Jeg gjør likevel noen 3-timers skal-ha-bilen-på-salgstakst jobber. Jeg er aktiv i sosiale medier og har alltid være interessert i bil. Derfor er det stadig folk som spør om jeg kan ta jobber. Dermed...

Hvem skal jeg anbefale i Stavangerregionen? Jeg er på jakt etter navn på supereksperter som Tommy (hans navn kan jeg jo), men også normale eksperter :)

Er det bare å ta stavangerlisten for seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Konkret eksempel: Nye typen Avensis stasjonsvogn (2010-2011), gråmet uten glasstak. Vanlig bruk med noen småriper. Eier bor Bryne/ Klepp og ønsker blank bil til rundt 1. mai

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roy Inge

Det er da en liten "gjeng" i denne regionen, deriblandt meg(kanskje ikka alle har firma dog). Men med tidsfrist 1. Mai, så sliter jeg litt.

Ellers fins også TT-polering på Klepp st, men jeg vet lite om dette firmaet.

MVH
Roy Inge Helland
SERTIFISERT SCHOLL CONCEPTS BILPLEIER

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er vel en del som holder til i stavanger. Jeg har heller ikke sjangs, full booket frem til 16/5. Men det finnes sikkert flere. Bare og ta listen forann deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mr.Sindre

Jeg har mulighet for å ta litt jobber utover våren og sommeren, garasjen jeg bruker er ikke lukket så jeg er avhengig av litt varme i været. Har drevet med dette i mange år, helt siden jeg var på en oppvisning som Tommy hadde. Har ikke vært så aktiv med å skrive her inne, men har polert en del likevel, håper at det blir litt flere S&S fra meg i år :) Jeg har både Flex roterende og DA, per dags dato mest erfaring med polering av VAG. Holder til på Tasta.

Endret av mr.Sindre
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også fått en forespørsel om å ta en svart Volvo V70 (2009-ish modell) iløpet av mai.

Har dessverre verken lokaler eller anledning til å ta på meg jobber for tiden.

Denne bilen har jeg polert i 2011, og så tror jeg det har det vært noe forsøk på polering av denne i ettertid uten at jeg kan si noe om kvaliteten på arbeidet som ble gjort da.

Send meg en PM dersom noen har anledning til å ta denne jobben og så kan jeg videreformidle kontaktinformasjonen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Tommy

Kan jeg bumpe denne?

Har sendt enda flere biler til Forus bilpleie.

Ingen enkeltmannsforetak som vil ha jobb??

Jeg hadde heller anbefalt Auto shine, fora Bilbyen bilpleie (tidligere forus bilpleie)

Tommy

 

TOMMY'S CAR SPA FOUNDER
SWISSVAX CERTIFIED DETAILER

SWISSVAX CERTIFIED INSTRUCTOR

DCN APPROVED DETAILER

2017 RUPES AMBASSADOR

RUPES ADVANCED LEVEL INSTRUCTOR


Tommy's CAR SPA (facebook)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...