Gå til innhold

Defa Warmup problemer


Dave

Recommended Posts

Heisan:-)

Oppdaget i dag problemer med min Defa Warmup pakke. Hadde satt den til å varme opp bil til jeg skulle dra i dag,men hadde ikke startet! Sjekket timeren i bilen,og alt var riktig innstilt der. Prøvde diverse tidsinnstillinger på timeren,og får den bare til å starte når jeg setter den i posisjon: ON. Starter ikke på hverken :AUTO eller 1,2 eller 3 timer før henting. Fikk montert dette settet med kupevarmer,batterilader og motorvarmer med timer når jeg kjøpte bilen for drøyt et år siden,så er ikke gammelt. Mistenker at det er timeren i bilen som er synderen. Noen som har vært borti dette problemet?

Takker for hjelpen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilmagikeren

Kan kanskje være temperaturmåler som "tror" det er varmere ute, og dermed ikke behov for varme fra element.Når du setter den på on, "tvinger" du den til å gå.. Ev timeren som du nevner, men tror ikke det.

(om jeg har forstått problemet riktig.

Du kan også ringe til Defa på Nesbyen, og snakke med de på "serviceavdelingen". De har veldig god peiling på dette..

Min bilpleielogg

 

Bilmagikeren 

 

https://www.facebook.com/pages/Bilmagikeren/577147932314148     Kikk gjerne innom å se om du vil:)

 

Swissvax certified detailer

 

Scandicshine autorisert detailer

Scholl Consepts certified detailer

Mitchell and King approved detailer

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har Webasto på min Audi A8 og den vil ikke starte (eller slutter etter kort tid) hvis batteriet ikke er i toppform. Har stusset på hvorfor den ikke har vært igang ved flere anledninger, helt til jeg sjekket spenning via in-board computeren. Kjørte på med en batterilader for å toppe batteriet, ikke vært noe problemer resten av denne kalde perioden.

Men om din WarmUp er tilkoblet strøm så er ikke dette forklaringen, men WarmUp fungerer vel også uten strøm tilkoblet? Da må batteriet være i bra stand.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilmagikeren

Warm-up krever strøm fra veggen for å virke..

Jeg vil holde en knapp på tempmåler:)..

Endret av cocos

Min bilpleielogg

 

Bilmagikeren 

 

https://www.facebook.com/pages/Bilmagikeren/577147932314148     Kikk gjerne innom å se om du vil:)

 

Swissvax certified detailer

 

Scandicshine autorisert detailer

Scholl Consepts certified detailer

Mitchell and King approved detailer

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...