Gå til innhold

Prickbort, Ålesund


JohanR

Recommended Posts

Har sett det på bilXtra i breivika, så det kan være en plass å prøve.

Ramlet også over noen 25l dunker med PB på Tess i Brattvåg i fjor, kan hende de har enda if all else fails. :)

(de hadde da også i 2,5l)

[b]2006 Volvo V70 2.0T[/b]
[s]2001 Volvo S60 2.4[/s]
[s]2003 Volvo V40 1.6[/s]
[s]1988 Nissan Sunny 1.3[/s]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mekonomen har regner jeg med, de har iallfall hos Mekonomen Porsgrunn. Er også 20% avslag på alt

forbruksmateriell for medlemmer hele desember, så da havner den på rundt kr. 55,- pr. flaske/liter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og en annen kjøpte 25L fra tess på åndalsnes,og det kom på 800.-

Hør om ikke tess i breivika kan få inn en dunk derfra om du ønsker større kvanta.Hvis ikke kan du sikkert spleise eller selge det du ikke trenger.

Bilextra er svindyr.Mener og huske de skal ha borti 100.- for en liter.

Endret av Arne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

R. Molnes

Kjøper du små kvanta kan du dra bort på Statoil på Hatlane, de selger 1 liter for 89,- om jeg ikke husker feil :)

Edit: Sjekket facebooksiden din, regner med det er hjemmeadressen du har postet. I så fall så har du en nabo på Fredsberg :)

Endret av R. Molnes
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøper du små kvanta kan du dra bort på Statoil på Hatlane, de selger 1 liter for 89,- om jeg ikke husker feil :)

Edit: Sjekket facebooksiden din, regner med det er hjemmeadressen du har postet. I så fall så har du en nabo på Fredsberg :)

Neimen, så hyggelig! Du får bare si ifra om vi skal ta noen timer ilag og dele erfaringer etc! :)

Til dere andre: Tusen takk for svar, skal sjekke ut litt priser både på BilXtra, Tess og Mekonomen! Supert! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...