Gå til innhold

MSW 19 Felger


geikro

Recommended Posts

Oppdaget til min forskekkelse at felgene, som er nye av året, ser slik ut:

post-2905-0-13042800-1347214959_thumb.jp

Må si at det ikke var til å tro da jeg har vasket de så skånsomt som mulig, med felgrens og ht før mekanisk vask.

Er det noen som har hatt dette problemet med MSW felger, eller felger generelt?

Må si at jeg har vært hos selger for å høre hva han mente, og svaret var at de ser ut som om det vasket ganske hardt. Han lurte også på om det "stoffet" jeg smurte de inn med før jeg monterte de var årsaken.

Stoffet han refererer til er Shield. Han fikk nei til svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins

Kan jo være flere faktorer, om noen har subba i felgen din med en sko etc så kan det bli sånn. Er det på hele felgen eller bare på en eike?

Mine OZ felger her flasser klarlakk, men har fått inntrykk av at det har vært en svakhet på disse, men det kan jo være noe i "å vaske seg mellom lakken" også da :D Har vel sett mer vaskemidler de en mange biler ser gjennom livet sitt..

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er likt på alle 4 felgene, og det kommer etter vasking, og de er ikke hardt vasket og heller ikke vasket så veldig mange ganger. Er litt skuffet over kvaliteten.

Det ser ut til å være klarlakk på felgene,antageligvis myk lakk, så jeg skal prøve å korrigere en felg når vinterhjulen kommer på. De ser forresten mye bedre ut, og er 2006 mod. levert med bilen. På Svalbard :P

  • DCN Poeng 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv med litt metal polish. Har selv fått slikt belegg på noen typer felger etter vask med sterk felgrens. Var et hvitt belegg som gikk lett bort med metal polish. merkelige greier det der !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Prøv med litt metal polish. Har selv fått slikt belegg på noen typer felger etter vask med sterk felgrens. Var et hvitt belegg som gikk lett bort med metal polish. merkelige greier det der !

Hva slags felger var det?

MSW har klarlakk på seg og blir i bunn og grunn det samme som å korrigere billakk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags felger var det?

MSW har klarlakk på seg og blir i bunn og grunn det samme som å korrigere billakk :)

Hva bruker du til korrigering av felger, roterende, Da eller noe helt annet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...