Gå til innhold

Vernemaske


bsa

Recommended Posts

Slo meg her forleden at vi selger jo jaggu noe vernemasker på jobben, og en halvmaske med et kombifilter høres jo kjekt ut. Tenker særlig på at jeg har litt spraymaling på agendaen og litt rutepolering der det stod noe om beskyttelse på flaska.

Men, noen som vet om følgende maske og filter er tilstrekkelig til sånt som ovennevnte. På filteret er det vel Pro2 A1B1E1K1-P3 som gjelder. Og jeg hakke pipling på hva det betyr...og jeg har ikke så voldsom tiltro at kollegaene mine egentlig vet det heller ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Han kompisen på kontoret huska vel ikke heeelt prisen men det var vel snakk om noe "special price for me" til ca 400 for maske+filter(?)

Endret av bsa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sweet da går vi for en slik ein :)

Men, og jeg aner at svaret er litt "how long is a piece of string" men hvor lenge varer sånne filtre? Har de noen form for "varsling"?

Takkeråbukker så langt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sweet da går vi for en slik ein :)

Men, og jeg aner at svaret er litt "how long is a piece of string" men hvor lenge varer sånne filtre? Har de noen form for "varsling"?

Takkeråbukker så langt :)

Står som regel på en lapp som følger med filteret. Det er aktivt kull som forringes selv uten at du bruker det, så les manualen...

Kan også være verdt å merke seg at det kan være begrensninger på hvor lenge du skal bruke en maske i slengen. Kan visst skade lungene når du må bruke krefter på å dra luften gjennom filtrere. Ikke krise til hobbybruk, sikkert, men verdt å notere seg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...