Gå til innhold

Bra varmedress til god pris,hvor?


bilmagikeren

Recommended Posts

bilmagikeren

Nå nærmer vinteren seg og jeg er på utkikk etter en skikkelig varmedress som jeg stort sett skal bruke ute sammen med bikjene, men også litt arbeid. Har hatt Wenaas dress før som jeg likte godt, men finner de ikke i noen butikker.. Er jo div dresser på Rema, Europris, Felleskjøpet og så videre, men har ikke sett noen som har fristet. Vil at den skal være foret inni, men ikke noe absolutt krav.

Er det noen som har en god varmedress å anbefale?(eller vet om en).

Gjerne med link;)

På forhånd takk for svar:)

God helg

Min bilpleielogg

 

Bilmagikeren 

 

https://www.facebook.com/pages/Bilmagikeren/577147932314148     Kikk gjerne innom å se om du vil:)

 

Swissvax certified detailer

 

Scandicshine autorisert detailer

Scholl Consepts certified detailer

Mitchell and King approved detailer

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hans Wilhelm

Jeg har en i overkant gul fra felleskjøpet. Meget fornøyd. Brukt den i år nå. Varm om du sitter.rolig, og i overkant varm om du beveger deg. Bokser og t-skjorte under passer perfekt bed mot 20 blå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilmagikeren

Justincase::)) Jepp akuratt den jeg så etter.. Om noen har andre alternativer tar jeg gjerne imot. Men Wenas er jo kvalitet og tåler bruk. Den på Felleskjøpet her er ikke foret, men ser jo grei ut.

Min bilpleielogg

 

Bilmagikeren 

 

https://www.facebook.com/pages/Bilmagikeren/577147932314148     Kikk gjerne innom å se om du vil:)

 

Swissvax certified detailer

 

Scandicshine autorisert detailer

Scholl Consepts certified detailer

Mitchell and King approved detailer

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øyvind G

Har selv den fra Wenaas og er veldig fornøyd med den, men har også en fra europris som jeg bruker på vekstedet på vinteren og den er faktisk grei den. Koster 1/3 i forhold til Wenaas sin (mener den kosta 300kr jeg) og holder deg god å varm.

Europris sin er foret inni sånn som Wenaas dressen er og de kjennes like tykke ut.

Endret av Øyvind G
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...