Gå til innhold

TEST: Swissvax Nano Express


Dr_S

Recommended Posts

663_Swissvax_Nano_Express_-_sett_250_ml__1.jpg

Produkt: Swissvax Nano Express 250ml (bildet viser Nano Express Kit)

Forhandler: www.swissvax.no

www.blankbil.no

www.scandiscshine.no

Pris: 229,-

Beskrivelse:

Swissvax lanserer med Nano Express den ultimate løsningen for å opprettholde nybil utseendet mellom hver voksing. Mens andre produkter på markedet gir deg et resultat som varer opp mot et par uker vil du med Swissvax Nano Express få et resultat som varer i 4-5 uker.

Du vil oppnå en fantastisk glans på få minutter og kjøretøyet vil få en ”nylig vokset” finish i løpet av kort tid. Swissvax Nano Express er det savnede leddet mellom voksingene og et produkt du garantert vil bli fornøyd med å bruke

Den er helt trygg å bruke på en Swissvax voks finish og på alle andre lakk finisher - og den kan med fordel også benyttes på kjøretøyets plastdetaljer!

Produktet har fått en nyere type trigger siden lansering tror jeg. Behagelig pumpeflaske egentlig, som gir harde sprut slik at man kan kontrollert fordele ut produktet. Jeg brukte en pad fra et annet merke og fordelte produktet utover panseret. Lot så det tørke ca. 5 min for jeg buffet vekk Nano Express med en ren mikrofiberklut.

Førsteinntrykket var meget bra, voksen var lett å buffe av igjen og hadde en behagelig lukt.

Ingen "smearing" å se og lakken ble glattere enn det-du-vet etterpå :)

Absolutt et produkt å anbefale, jeg testet det kun på lakk da jeg oppdaget etterpå at det også kan brukes på plast. Swissvax som merke innenfor detailing er viden kjent for kvalitet og eksklusivitet, jeg tror ikke det ryktet stoppes av Swissvax Nano Express ;)

Terningkast 6.

IMG_1312.jpg

Endret av Dr_S
  • DCN Poeng 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Knallprodukt dette her, er et must for alle med Swissvax voks på bilen og alle andre også egentlig :)

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Spray på panelet og tørk over med mikrofiberklut, snu så kluten og tørk tørt :)

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

_Makki_

Nano Express kan brukes på mye rart :) Jeg bruker å spraye på paden og så påføre på lakk eller plast. Ellers synes jeg det går like fort å legge en voks som Nano Express..

Makki's CarSPA

Koch-Chemie®: Excellence for Experts

Colourlock®: Get the best out of your leather!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...