Gå til innhold

Fant noen produkter fra "gamledager", bare søppel?


Simen

Recommended Posts

Simen

bilde7.jpg

Driver med flytting og fant noen produkter jeg hadde kjøpt for noen år siden, lenge siden jeg kom meg inn her og fant ut hva som virkelig er gode produkter. Men man vet jo aldri, er noe av dette noe særlig eller er det bare å hive det med en gang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

brendelokken

Fungerer vel greit det der. Skjønner ikke helt at det er så mange her inne som har det inntrykket at Biltema, Turtle, Autoglym osv. bare er dritt. Man får vel stort sett det man betaler for. Har testet den Turtle tekstilrensen, fungerte helt greit. Tok noen flekker, men de verste måtte den melde pass på, derimot Megs APC tok disse med litt børsting, men så koster også den betydelig mer...

Om du ikke har bruk for det får du gi det videre til noen som kanskje legger listen litt lavere enn de fleste her inne :thumbs:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Simen

Tja, jeg kan jo teste det selv. :) TW har en felgrens som er av samme type (helt lik flaske), som jeg syntes funka veldig bra på bilen til dama - om felgforseglinga er av samme standard så er den hvertfall ikke dårlig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Moderatorer
Christer

Tireshine fra Bilrema er faktisk ikke så dum. Funker greit og gjør dekkene svarte, men den varte ca under en uke. For bruk på treff og sånt der man trenger litt svarthet på dekkene helt plutselig gjør den nytten, men varigheten er som sagt trist.

På enkelte dekk etterlater den seg brune felter, men om det er dekket eller dekkguffen sin feil tør jeg ikke spekulere i.

It's not the end of the world, but you can see it from here.

Samlede Werx | Bilpleielogg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Simen

Tenkte meg at holdbarheten ikke var supergod ja. ;)

Edit: Men gjorde du et godt forarbeid, med grundig vask osv.?

Endret av Simen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Moderatorer
Christer

Tenkte meg at holdbarheten ikke var supergod ja. ;)

Edit: Men gjorde du et godt forarbeid, med grundig vask osv.?

Helt sikkert ikke. Jeg var ung, dum og uvitende, så det er godt mulig (og meget sannsynlig) at forarbeidet hadde mye av skylden for at det ble jalla :)

It's not the end of the world, but you can see it from here.

Samlede Werx | Bilpleielogg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den rensen brukte jeg i mange år fordi jeg trodde det var det beste på forbrukermarkedet. Det er først i senere tid når jeg bruker CG Greenclean og våtstøvsuger at jeg skjønner hvor elendig den TW rensen egentlig er. Det lukter litt fresht etterpå, men thats it.

Tja, jeg kan jo teste det selv. :) TW har en felgrens som er av samme type (helt lik flaske), som jeg syntes funka veldig bra på bilen til dama - om felgforseglinga er av samme standard så er den hvertfall ikke dårlig. :)

Den nanotech felgrensen til TW er syreholdig, og når jeg brukte den på pappa's vel slitne alufelger med endel sår i klarlakken, kom rensen inn på aluen og reagerte med den slik at lakken flasset av. Jeg har ikke kjøpt denne siden, og ville ikke brukt den uten at jeg er 100% sikker på at felgene tåler det. Forøvrig orginale audifelger jeg brukte den på, så ikke no kopigreier fra Kina.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...