hmsilset

Innsamlingsaksjon etter tragedien på Utøya

Bare deler denne her.Jeg peisa avgårde noen kroner, og det føltes godt.Er ikke så mye annet jeg har fått gjort for å hjelpe i denne saken så..

https://www.facebook...235448766486820

For de som ikke er på facebook.

Sted

Norge

Laget av

Øystein R. Skiri Mer informasjon

I en slik sorgtung stund landet vårt nå går igjennom, går tankene til ofrene og de etterlatte. Vi har alle vårt lille ønske om å kunne bidra. Derfor er det et sterkt ønske om å kunne samle inn penger til et lite minnefond der vi alle har mulighet til å vise at vi bryr oss.

Alle de innsamlede pengene vil uavkortet bli gitt til AUF, som vil få ansvaret for videre å velge hvordan disse på en best mulig måte kan komme til nytte for ...å ta vare på alle de berørte, samt jobbe med å sikre verdiene vi alle i Norge står for gjennom samhold, åpenhet, omsorg og kjærlighet.

Du kan donere penger til minnefondet via SMS, og bestemmer selv hvor mye du har lyst å gi. Send SMS med kodeord:

MINNE50 (for å gi 50 kr)

MINNE100 (for å gi 100 kr)

MINNE200 (for å gi 200 kr)

MINNE300 (for å gi 300 kr)

Meldingen sendes til 2277. Eks: MINNE50 til 2277.

NB: kodeordet skal skrives i ett ord.

Åge Aleksandersen, èn gitar, Lys og Varme. Når jeg stod på torget i Trondheim under minnemarkeringen mandag kveld og hørte den ”stille allsangen”, fikk jeg et intenst ønske om å kunne bidra på en eller annen måte.

Som daglig leder i et selskap som jobber med SMS-tjenester, og som bl.a har levert ulike mobiltjenester til AUF i en årrekke, tenkte jeg at dette kanskje var min mulighet til å kunne vise at jeg bryr meg, samt være med å legge til rette for at de berørte kan jobbe videre med å fremme grunnverdiene de så sterkt tror på.

Jeg håper du har lyst å bidra, og at du også tipser alle dine venner og kjente. Alle som har bidratt vil få en SMS med link til et bakgrunnsbilde du kan lagre på telefonen din (det samme som profilbildet på denne Facebook-siden). Minnesløyfen ble designet av to av kollegaene mine idag, og fremstår som et fint symbol på det vi står midt oppi.

Det vil løpende bli lagt ut oppdateringer om hvor mye vi har fått til å samle inn.

”Om èn mann kan vise så mye hat, tenk hvor mye kjærlighet vi alle kan vise sammen”

Vis mer Tid

I dag klokken 15:00 - 31. august kl. 00:00

Endret av hmsilset
3

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Godt tiltak Silset, gav 300,- nå selv :)

Sitter med en Mojito nå og utbringer en skål påvegne av ofrene fra 22. juli..

1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for link. SMS sendt :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Godt tiltak Silset, gav 300,- nå selv :)

Sitter med en Mojito nå og utbringer en skål påvegne av ofrene fra 22. juli..

Kjempebra Bernhard :thumbup: Håper du har en fin kveld! Skål!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Meget bra tiltak. Støttes 100%. SMS sendt.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive