Gå til innhold

Prickbort eller IronX mot inntørkede insekter?


Simen

Recommended Posts

Simen

Har vært en uke på landet nå, og her er det en del insekter - mange har desverre satt seg fast på frontfangeren min. :( Men jeg har jo både Prickbort og IronX hjemme, vil noe av det funke? Kombinert med en HT-vask, evt. håndvask tilslutt? Vil helst bruke av det jeg har nå (se evt. Mine Produkter i Produkt-delen...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skovdahl

Syns ikke prickbort eller ironX var så kjempeeffektive på insekter, men det er min erfaring. Finnes jo mye midler mot akkurat insekter, AG har jo en, har sett den på de fleste bensinstasjoner.

Vasker bil for terapiens skyld!

[ ] Ford Mondeo 2.0TDCi Titanium S '10-mod.
[X] Ford Focus ST170 '03-mod.
[X] Seat Leon 1.6 Sport '02-mod.
[X] Opel Kadett E 1.6i cab. '89-mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hans Olav

Jeg har en knall god erfaring med Chemical Guys Bug Bugger and Tar remover (tror jeg fikk med hele det jævla lange navnet nå)

Den har tatt alt når jeg har prøvd den. Men er kanskje sterk mot LSP. Men det er vel bare å dra over med litt voks etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Simen

Høres veldig bra ut. Men tror det må bli noe på en bensinstasjon eller BilXtra denne gangen, kan ikke drive å bestille så mye smått på nettet. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Insect remover til turtle funker i nødstilfeller. Måtte kjøpe meg en sånn enn i Rissa da stakkars Versoen så ut som den var skutt på med fluer, mygg, klegg og blenning. Sprayet på, lot virke i ca to minutter og HT-spylte av. Borte vekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har god erfaring med CG Bugbugger og Mac123 FlugBort, Flugbort er forøvrig like knall på sitt område som Prickbort er på sitt, kongeprodukt, men har ikke sett det annet enn på bensinstasjoner i sverige..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en knall god erfaring med Chemical Guys Bug Bugger and Tar remover (tror jeg fikk med hele det jævla lange navnet nå)

Den har tatt alt når jeg har prøvd den. Men er kanskje sterk mot LSP. Men det er vel bare å dra over med litt voks etterpå.

Jeg testa CGBBaTR forrige uke med stort hell, blanda den helt ned til 1:10. Sprayet på, lot virke en stund, skumla bilen og så HT. Alle insektene, med unntak av de mest fastsittende ble borte. De som var igjen fikk en ny runde bug bugger, lot bug bugger ligge på mens jeg vaska resten av bilen med mitt og da var alt vekk.

Virker som å spraye på bug bugger og gå rett på mitt-vask fungerer knall, hvordan denne er mot LSP har jeg ingen personlig erfaring med enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...