Gå til innhold

Pris hos BilXtra på Meguiar's Ultimate Compound?


Simen

Recommended Posts

Simen

Noen som vet hva den koster der? Er veeldig langt unna noen BilXtra nå, men tenkte jeg skulle bestille på Shinearama om det er lønnsomt? Da bør UC koste minst 150-200 spenn på BilXtra. Har også sjekka nettsiden dems, men den var ikke der. :(

Edit: Endra tittelen

Endret av Simen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

UC koster 159,- på BS Bildeler, men er vel litt dyrere på BilXtra.

[b]2006 Volvo V70 2.0T[/b]
[s]2001 Volvo S60 2.4[/s]
[s]2003 Volvo V40 1.6[/s]
[s]1988 Nissan Sunny 1.3[/s]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel uansett ikke så ille gæli pris med tanke på hva du må betale for andre meguiars produkter i norge. Spes da proffproduktene.

Ja, jeg vasker med svamp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Simen

Da blir den nok bestilt på shinearama sammen med et par andre ting.

Meguiar's NXT Glass Cleaner

^ Stock due soon - kan det bety i starten av uka, altså imorra eller tirsdag?? Skulle veldig gjerne hatt den. Anbefal meg gjerne en annen bra glassrenser på shinearama...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilmagikeren

De har vel gallons med windowclean på shinearama? Den er vel ikke noe dårligere enn nxt?(synes jeg) også skal den vel blandes ut, så prisen blir laaangt billigere enn å kjøpe nxt enkeltflasker? Om du synes prisen er viktig, vel å merke:)

P.S on du bare skal ha noen småting fra shinearama, kan det være lurt å heller spare til litt større ordre, så slipper du eskpedisjonsgebyr etc fra fedex, jeg synes det ble omtrent samme pris på en ordre på ca 1000.- som på en til ca 600.- tror eksp gebyret var mer enn toll på den siste, og det er jo ikke særlig økonomisk i lengden:))

Endret av cocos

Min bilpleielogg

 

Bilmagikeren 

 

https://www.facebook.com/pages/Bilmagikeren/577147932314148     Kikk gjerne innom å se om du vil:)

 

Swissvax certified detailer

 

Scandicshine autorisert detailer

Scholl Consepts certified detailer

Mitchell and King approved detailer

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker 3M sin skum-glassrens og synes denne er veldig god. Bruker den forresten som wipedown under polering også og synes den gjør akkurat samme jobben som kontrollsprayen.

Ja, jeg vasker med svamp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Moderatorer
Christer

Mener jeg betalte 189 eller 199 på BilXtra for Megs UC. UC funker forøvrig gull sammen med kjøkkensvamp for å rengjøre innsiden av komfyren med, fant jeg plutselig ut...

It's not the end of the world, but you can see it from here.

Samlede Werx | Bilpleielogg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener jeg betalte 189 eller 199 på BilXtra for Megs UC. UC funker forøvrig gull sammen med kjøkkensvamp for å rengjøre innsiden av komfyren med, fant jeg plutselig ut...

Haha, utrolig hva bilpleieprodukter kan brukes til! Satt den noe smak på grandiosa'n? :-D

[b]2006 Volvo V70 2.0T[/b]
[s]2001 Volvo S60 2.4[/s]
[s]2003 Volvo V40 1.6[/s]
[s]1988 Nissan Sunny 1.3[/s]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilmagikeren

Hei, mente vel egentlig ikke så mye:) Men om du "bare" skulle ha et par småting, er det kanskje like greit å kjøpe de der du hadde tenkt, og kanskje vente med å bestille fra England til du har tenkt å bruke en tuselapp eller 5:) Med tanke på toll/ekspedisjonsgebyr etc som nevnt i post over:)

cocos

Min bilpleielogg

 

Bilmagikeren 

 

https://www.facebook.com/pages/Bilmagikeren/577147932314148     Kikk gjerne innom å se om du vil:)

 

Swissvax certified detailer

 

Scandicshine autorisert detailer

Scholl Consepts certified detailer

Mitchell and King approved detailer

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Moderatorer
Christer

Haha, utrolig hva bilpleieprodukter kan brukes til! Satt den noe smak på grandiosa'n? :-D

Nei, skylte godt etter bruk og har så langt ikke merket noen bismak på maten tilberedt i ovnen :)

It's not the end of the world, but you can see it from here.

Samlede Werx | Bilpleielogg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Simen

csjoh: Tror det var en spøk altså ;)

Kjøpte jo på BS tilslutt, for han hadde både UC og NXT Glassrens - til en mye hyggeligere pris. Sjekka BilXtra på tirsdag, og der kosta UC 209,- såeh...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...