Gå til innhold

Nytt P21s produkt


Evo4life

Recommended Posts

Hei

Ser på sidene til P21s at de har lansert en ny voks med "100%" carnauba innhold. Nå er jeg personlig motstander mot produkter som "lover" så mye, men P21s er jo ett ganske så seriøst foretak. Har brukt deres produkter de siste ukene på rensing og de er bedre enn noe annet jeg har prøvd. Er det noen som har prøvd den "nye" voksen eller hørt om den?

http://www.p21s.com/products/bis_100cw.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Ja den er ikke "ny" lenger den, kom vel for en stund siden i USA bla, og har fått bra respons der, har den gamle utg deres, og den syntes jeg var bra saker.

At det sies 100% carnauba voks er at "voks" innholdet i den er 100% Carnuba voks og ikke tilsatt andre vokser ala bie voks etc i den, men det er ikke 100% carnauba voks alene, men også tilsatt andre midler slik at den kan brukes på lakken, om den var "ren" voks hadde du ikke fått den på bilen.

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...