Gå til innhold

Klarlakk på hvit bil?


Jørgen

Recommended Posts

Skal til å shine en hvit volvo 850 og i den forbindelse skal jeg utbedre et par steinsprang i panser, kjøpte volvos originale lakkstift men det fulgte med en klarlakk også, er det vanlig at hvite biler har klarlakk? Noen som har spesifikk kjennskap til volvoene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

De fleste bilene har vel etterhvert klarlakk vil jeg tro, men det er fortsatt noen som kommer uten, så greit å få det sjekket....

Petter her på DCN har en hvit V50 og mener da han har klarlakk på denne..

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja tenker vel igrunn at de har klarlakk men den ser like matt ut som en rød bil uten klarlakk blir når den mangler stell...Og så er det en `95 modell så er vel mulig...blir vel ikke særlig pent om jeg bruker klarlakk på flekkene og resten ikke har klarlakk? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Er bilen polert opp så ser du nok ikke så stor forskjell, men ja enig der, har den ikke klarlakk så legger du lakk uten klarlakk i sårene :)

Du har ikke bilder av bilen?

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan få tatt noen bilder og legge ut her i morgen, det regner så fælt her nå (joda det er riktig det jer er i Bergen ;)) Blir spennende å se før- og etterbilder av denne, har bare mobilkamera men kan prøve å få til en S&S tråd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Petter

Tror ikke 850 har klarlakk org. Har du fått rett flekklakk, og de ikke vare tatt en som var hvit tro?

Hvitfargen du har er mer gulaktig enn den jeg har.

Min hvite har kode 614..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk lakk utifra skiltnummer så håper den er riktig..Mener den heter 019 hvis jeg ikke tar helt feil...Tok noen bilder av bilen idag men får ikke lagt de ut her pga jeg har nådd opplastingsgrensen min, noen vei utenom dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skovdahl

Jeg fikk lakk utifra skiltnummer så håper den er riktig..Mener den heter 019 hvis jeg ikke tar helt feil...Tok noen bilder av bilen idag men får ikke lagt de ut her pga jeg har nådd opplastingsgrensen min, noen vei utenom dette?

Bli VIP...;)

Vasker bil for terapiens skyld!

[ ] Ford Mondeo 2.0TDCi Titanium S '10-mod.
[X] Ford Focus ST170 '03-mod.
[X] Seat Leon 1.6 Sport '02-mod.
[X] Opel Kadett E 1.6i cab. '89-mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte gjerne det var det som skulle til, søkte rundt på siden men fant ikke ut hvordan jeg gjør det haha, snakk om dårlig på nett :P

EDIT: Klikket på klubbshop og der lå det ja....! ;)

EDIT NR 2: Det ser ikke ut til å funke dog...Får feilmelding at jeg allerede har kjøpt denne :P

Endret av Jørgen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da skal jeg prøve å laste opp litt bilder av bilen...Tok først noen bilder med vinterhjulene så det blir mest mulig wow-effekt når den blir ferdig detailet;) Tok også av listene på siden og man ser en runde før og etter prickbort.

post-2745-0-78246300-1311706345_thumb.jp

post-2745-0-56316000-1311706348_thumb.jp

post-2745-0-09210700-1311706351_thumb.jp

post-2745-0-76046900-1311706353_thumb.jp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...