Gå til innhold

Oppgradering av forumet


Dennis

Recommended Posts

  • Admins
truhaa

ha ha, samme her, og husk å lagre sikkerhetskopi nå da, og ikke lås deg ute fra server default_biggrin.png

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

obimann

ha ha, samme her, og husk å lagre sikkerhets kopi nå da, og ikke lås deg ute fra server :D

Kanskje Dennis våkner i morra med svar Celica igjen! default_tongue.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins

Har fått oppgradert forumet, men det gjenstår enda en del visuelle endringer + noe bugs her og der som må fikses før det blir helt bra. Men det får jeg ta eller litt søvn :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen muligheter for at dere legger på støtte for Tapatalk? TT støtter jo forumversjonen dere kjører på nå og muligheten for å lese dcn på nettbrett og telefon liker jo vel alle ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins

Er det noen muligheter for at dere legger på støtte for Tapatalk? TT støtter jo forumversjonen dere kjører på nå og muligheten for å lese dcn på nettbrett og telefon liker jo vel alle ;)

Mener Tapatalk bare støtter versjon 3.1 og vi kjører 3.2. Nå ble denne versjonen akkurat lansert så tapatalk støtter nok denne etterhvert

dette var helt uvant ja! :P blir fargene endret etter hvert, eller blir det som det er? :)

Fargene blir noe endret for å passe resten av siden bedre. Men blir ikke store forandringer.

Ser jeg kommer ikke inn på trådene på mobilen.Ser forumssidene,men som sagt ikke inne på trådene.

Hvilken mobil har du og bruker du mobilskin eller det vanlige?

Ser bra ut dette Dennis. Mulig å få en google pluss knapp her også eller? :)

Er en google +1 knapp ner nede ved siden av facebook knappen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, det her var.... uvant, men blir sikkert mye bedre bare man får satt seg litt inn i det nye designet. Men en ting jeg lurer på, når du nå går på "Vis nytt innhold" er det ingen knapp for å markere alle postene som lest sånn som det var før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener Tapatalk bare støtter versjon 3.1 og vi kjører 3.2. Nå ble denne versjonen akkurat lansert så tapatalk støtter nok denne etterhvert

Hvilken mobil har du og bruker du mobilskin eller det vanlige?

Har nettopp fått meg HTC disire z og kjører på det vanlige mener jeg.Er litt fersk på dette med slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor er speed-PM-knappen og cred-knappen blitt av?

Forøvrig liker jeg ikke designet.

Cred knappen er der hvor den alltid har vært, bortsett fra at nå er det en pil oppover isteden for ett + tegn

  • DCN Poeng 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...